//
کدخبر: ۲۰۴۸۴۵ //

تهدید ایکاردی توسط اینتر

باشگاه اینتر در قبال مهاجم آرژانتینی‌اش موضع سختگیرانه‌تری را اتخاذ کرده است.

تهدید ایکاردی توسط اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اینتر از طولانی شدن کشمکش‌ با مائورو ایکاردی خسته شده و او را به خاطر رویکردی که در پیش گرفته، تهدید کرده است.

به گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، اینتر، ایکاردی را تهدید کرده که اگر بخواهد وارد فاز لجبازی با باشگاه شود و از پذیرش همه پیشنهادهایش از جمله پیشنهاد یوونتوس خودداری کند او را تا پایان قراردادش روی سکوها نگه خواهد داشت.

ایکاردی تا ماه ژوئن سال 2021 قرارداد دارد و تا الان همه پیشنهادهایش از جمله از سوی ناپولی و رم را رد کرده، چون می‌خواهد به یوونتوس برود. به تازگی اما خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه حالا ممکن است که حتی او به یوونتوس هم نه بگوید تا با باشگاه به خاطر رویکردی که در قبال این مهاجم آرژانتینی در پیش گرفته، مقابله به مثل کند و این در حالیست که به او گفته شده جایی در برنامه‌های آنتونیو کونته ندارد.

طبق اعلام دو نشریه گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلواسپورت ایتالیا، اینتر حالا جنگش با ایکاردی را وارد فازی جدید و او را تهدید کرده که اگر بخواهد همه پیشنهادهایش را رد کند، دو سال آینده هم باید در این تیم بماند اما نه در ترکیب، بلکه روی سکوهای ورزشگاه سن‌سیرو. طبق ادعای این دو نشریه، اینتر برای تلافی تصمیم ایکاردی حتی حاضر است که تا پایان قراردادش به او حقوق بدهد اما مانع از رفتنش به زمین بازی شود، البته ممکن است پیاده‌سازی این طرح برای اینتر چندان هم آسان نباشد چون طبق قوانین ایتالیا، ایکاردی می‌تواند از کارفرمایان خود به جرم زورگویی به او در محیط کار شکایت کند و در نهایت این ماجرا باعث بدنامی باشگاه اینتر خواهد شد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که آینده ایکاردی به آینده هموطن او در یوونتوس یعنی پائولو دیبالا گره خورده است، چون اگر دیبالا با رفتنش به منچستریونایتد موافقت کند و روملو لوکاکو را در جهت معکوس به تورین بفرستد، آن وقت ایکاردی از رفتن به یووه قطع امید خواهد کرد و چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه پیشنهاد سایر مشتریان ایتالیایی‌اش را بررسی کند. از سوی دیگر اگر جواب رد دیبالا موجب به هم خوردن توافق یوونتوس و منچستریونایتد شود، آن وقت بیانکونری به احتمال زیاد برای خرید ایکاردی اقدام خواهد کرد؛ حالا چه به صورت معاوضه با دیبالا و چه با پول نقد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان