تاریخ انتشار: 1398/05/15 09:57
کد خبر: 91963

هررا: می‌دانم PSG در فرانسه تیم منفوری است

آندر هررا، هافبک اسپانیایی که اخیراً به پاری سن ژرمن پیوسته می‌گوید قبول دارد که عده زیادی از این تیم متنفر هستند ولی این اتفاقاً برای او انگیزه‌ای مضاعف خواهد بود.
 هررا: می‌دانم PSG در فرانسه تیم منفوری است

آندر هررا،  هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن که اخیراً از منچستریونایتد به این تیم پیوسته درحالیکه برای پشت سر گذاشتن اولین فصل خود با پیراهن PSG آماده می‌شود می‌گوید از اینکه عده زیادی از پاری سن ژرمن متنفر هستند آگاه است ولی این به نظر او مشکلی نیست چون هررا می‌گوید مورد تنفر واقع شدن نه تنها او را ناراحت و دلسرد نمی‌کند بلکه انگیزه‌اش را افزایش خواهد داد.

آندر هررا امسال تابستان به عنوان بازیکن آزاد به PSG پیوست. این هافبک اسپانیایی پیش از آن به مدت پنج سال در انگلیس و با پیراهن منچستریونایتد بازی کرده بود. هررا برای شیاطین سرخ 189 بازی انجام داده و با آن تیم در لیگ اروپا، جام حذفی، جام اتحادیه و کامیونیتی شیلد به قهرمانی رسیده بود.

 

هررا در گفتگو با نشریه فرانس فوتبال گفت:" پاری سن ژرمن شهرتی خارق‌العاده دارد. تیمی که به عنوان یک تیم باکلاس مورد احترام است. تیمی که سه چهار نفر از بهترین بازیکنان دنیا در آن حضور دارند. و البته من این را هم می‌دانم که PSG در فرانسه منفورترین تیم است و عده خیلی زیادی از این تیم متنفر هستند ولی من از این قضیه خوشم می‌آید".

هافبک اسپانیایی PSG در ادامه گفت:" من قبل از هر چیز به خاطره پروژه PSG به این تیم ملحق شدم. این باشگاه یک وجهه باکلاس و باشکوه دارد که من آن را خیلی دوست دارم. چون دلم می‌خواست بعد از یونایتد در یک باشگاه بزرگ بازی کنم. راستش را بخواهید نمی‌توانستم در یک باشگاه انگلیسی دیگر بازی کنم. کسی که در یونایتد بازی کرده باشد رفتن به باشگاه‌های دیگر انگلیسی برایش سخت می‌شود".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxvvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی: آندر هررا به PSG پیوست (عکس)