تاریخ انتشار: 1398/05/17 00:40
ادعای اسپورت؛
کد خبر: 91821

رئال و پی اس جی بر سر انتقال نیماربه توافق رسیدند

نشریه کاتالانی اسپورت ادعا کرد که رئال مادرید در آخرین تلاشش برای خرید نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، علاوه بر پرداخت 120 میلیون یورو، مودریچ را هم به باشگاه پاریسی واگذار می کند.
 رئال و پی اس جی بر سر انتقال نیماربه توافق رسیدند

در این تابستان شایعات زیادی در مورد آینده نیمار منتشر شد و اکنون نشریه اسپورت ادعا کرد که با پیشنهاد جدید رئال، دو باشگاه در آستانه رسیدن به توافق قرار دارند.

گفته می شود فلورنتینو پرز برای نهایی کردن این انتقال تلاش زیادی کرده است و اکنون او تنها تایید ستاره برزیلی پی اس جی را نیاز دارد.

براساس گزارش اسپورت، این پیشنهاد رئال مادرید در همین ساعت اخیر صورت گرفته است. این در حالی است که پی اس جی تلاش زیادی برای حفظ نیمار انجام داده و حاضر به فروش او به بارسلونا نشد. در این بین یوونتوس و منچستریونایتد نیز به دنبال نیمار بودند اما به نظر می رسد رئالی ها گوی سبقت را از رقبا ربودند.

پرز در تماسی که با نیمار داشت، قراردادی 5 ساله و دستمزدی مشابه آنچه که او در پاریس دریافت می کند، به او ارائه داد اما این بازیکن هنوز پاسخ نهایی اش را به باشگاه مادریدی اعلام نکرده است.

البته بارسا هم هنوز از خرید نیمار ناامید نشده اما پیش از آن، آنها قصد دارند کوتینیو را بفروشند و با توجه به اینکه مقصد احتمالی این بازیکن لیگ برتر خواهد بود، رئالی ها حداقل تا چند روز آینده نگران وضعیت انتقال نیمار خواهند بود.

در صورتی که بارسا بتواند تا چند روز آینده که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس به پایان خواهد رسید، کوتینیو را بفروشد، آنگاه ماجرای انتقال نیمار پیچیده تر خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x98pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زیدان به مصدومیت نگران کننده نیمار