تاریخ انتشار: 1398/05/18 18:36
کد خبر: 91685

لمپارد: عاشق بازی کردن در اولدترافورد هستم/ لوییز بخش بزرگی از تاریخ چلسی بود

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی در مورد دیدار هفته اول تیمش مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.
 لمپارد: عاشق بازی کردن در اولدترافورد هستم/  لوییز بخش بزرگی از تاریخ چلسی بود

فرانک لمپارد در شرایطی هدایت چلسی را بر عهده گرفته که اولین بازی رسمی او، آزمونی دشوار در اولدترافورد برابر منچستریونایتد است. فرانک لمپارد کتمان نکرد که هیجان زدن است و مدعی شد تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهد داد.

اولین بازی رسمی با چلسی: "من از لحظه اولی که هدایت چلسی را بر عهده گرفتم هیجان زده بوده ام، اما من می خواهم موفق شوم. من هیجان زده هستم، ما پیش فصل خوبی داشته ایم و حالا نتایج آن را باید مشاهده کنیم. من در مورد اینکه مربی جوانی هستم فکر نکرده ام. من تلاش زیادی خواهم داشت و ترسی ندارم، روی کار خود متمرکز هستم و با تمام وجود تلاش خواهم کرد."

دیدار مقابل منچستریونایتد: "عاشق بازی کردن در اولدترافورد هستم و معتقدم بازی فوق العاده ای پیش روی ماست. منچسترسیتی و لیورپول فاصله قابل توجهی با دیگر تیم ها ایجاد کرده اند. هدف ما برابر یونایتد پیروزی است و ما می خواهیم هر سال در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. ما واقع بین هستیم و فقط باید تا بیشترین حد ممکن تلاش کنیم. یک بازی بزرگ پیش روی هر دو تیم است و هر دو باشگاه موفقیت های زیادی داشته اند. هم من و هم اوله گونار سولسشر می خواهیم موفق باشیم و با دیگر تیم ها رقابت کنیم."

شرایط بازیکنان:" انگلو کانته آماده است اما نمی دانم بازی می کند یا نه. رودیگر و ویلیان اخیرا با تیم تمرین کرده اند، اما احتمالا حضور در بازی یکشنبه برای آنها خیلی زود است."

جدایی داوید لوییز: "ما طی هفته گذشته صحبت هایی صادقانه با یکدیگر داشتیم و نتیجه این شد که داوید لوییز می تواند چلسی را ترک کند. همه باید این موضوع را درک کنند، داوید لوییز از چلسی جدا شده و و ما آرزوی بهترین ها را برای او می کنیم، زیرا وی بخش بزرگی از تاریخ چلسی بوده است. او هرگز برای جدایی اعتصاب نکرد و حرف های ما کاملا دوستانه بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxvo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلود ماکه‌له‌له؛ بازگشت اسطوره‌ای دیگر به چلسی