تاریخ انتشار: 1398/05/27 22:34
کد خبر: 91000

لمپارد: بهانه جویی را دوست ندارم

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از نمایش نیمه دوم تیمش مقابل لسترسیتی راضی نیست.
لمپارد: بهانه جویی را دوست ندارم

بعد از شکست سنگین هفته گذشته با چهار گل در برابر منچستریونایتد و باخت در ضربات پنالتی مقابل لیورپول در سوپر جام اروپا، چلسی امروز نیز در خانه مقابل لسترسیتی متوقف شد تا لمپارد هنوز هم طعم پیروزی در این تیم را نچشیده باشد.

فرانک لمپارد گفت: 25 دقیقه اول بسیار سریع بود و ما از کیفیت لازم برخوردار بودیم. ما می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم و من از شروع بازی تیمم رضایت داشتم شدم. اما ما وظیفه داشتیم این شرایط را حفظ کنیم و این کار را نکردیم. یک شروع بسیار خوب و فوق العاده داشتیم و ما می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسیم اما در نیمه دوم اجازه دادیم آنها ضدحملات زیادی روی دروازه ما ایجاد کنند.

ما باید فشار روی دروازه لسترسیتی را حفظ می کردیم و این کار را نکردیم. همیشه مواردی وجود دارد که باید روی آن کار کنیم، گرچه اوایل فصل است اما باید به خاطر داشته باشیم که باید امتیاز گرفته و پیشرفت کنیم.

خستگی برای دیدار سوپرکاپ؟ من بهانه جویی را دوست ندارم. پنجشنبه دیر وقت به لندن بازگشتیم زیرا هم بازی طولانی و هم پرواز طولانی بود. ممکن است عنصر خستگی هم تاثیر داشته باشد اما مشکلاتی نیز وجود دارد که می توانستیم آنها را برطرف کنیم که هیچ ارتباطی با خستگی نداشت. اگر وقتی خوب بازی می کردیم باز هم گل می زدیم همه چیز تغییر می کرد. اگر با دو گل پیش می افتادیم شرایط برای لسترسیتی دشوار می شد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jpn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد: می‌خواهم ناکامی‌ دوران بازیگری‌ام برای بردن سوپرجام اروپا را جبران کنم