تاریخ انتشار: 1398/05/27 22:43
کد خبر: 90999

بازیکن رئال در مسیر جدایی؟

اینتر در اقدامی غافلگیرانه در حال تلاش برای جذب لوکا یوویچ، مهاجم تازه وارد رئال مادرید است.
بازیکن رئال در مسیر جدایی؟

فعالیت اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده و بعد از منتفی شدن انتقال ادین ژکو به سن سیرو، آنها دور تازه مذاکرات خود برای خرید مهاجم را آغاز کرده اند.

به نظر می رسد انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد به اینتر قطعی شده باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این انتقال به زودی نهایی خواهد شد اما کوریره دلا اسپورت مدعی شد امکان انتقال لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید به این تیم نیز وجود دارد.

رئال مادرید با پرداخت 62 میلیون یورو برای جذب لوکا یوویچ اقدام کرده و این مهاجم 22 ساله تبدیل به گران ترین مهاجم تاریخ این باشگاه شد، اما اخبار حاکی از آن است که زین الدین زیدان از عملکرد یوویچ در اردوهای پیش فصل راضی نیست و احتمال دارد این مهاجم جوان به طور قرضی و برای یک فصل از رئال مادرید جدا شده و راهی اینتر شود.

لوکا یوویچ در اولین دیدار رئال مادرید که دیروز مقابل سلتاویگو برگزار شده و منجر به پیروزی پرگل کهکشانی ها شد نیز نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی راهی میدان شد. در صورت انتقال نیمار به برنابئو، شرایط لوکا یوویچ برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوارتر خواهد شد و احتمال جدایی وی و انتقال به اینتر وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485zwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوکا یوویچ:هیچوقت شکی درمورد موفقیت نداشته ام