//
کدخبر: ۲۰۷۴۴۶ //
با توجه به قانون لالیگا؛

گریزمان باید شماره ۱۷ بارسا را بپوشد

لالیگا مجوز پوشیدن پیراهن شماره 7 را به گریزمن نخواهد داد.

 گریزمان باید شماره 17 بارسا را بپوشد
به گزارش فرتاک نیوز،

انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ بعد از چند روز گمانه زنی، در روز دوشنبه رسمی شد و ستاره 27 ساله برزیلی بارسلونا با قراردادی 8.5 میلیون یورویی به مدت یک فصل به باواریایی ها ملحق شد. بایرن در پایان این مدت قادر خواهد بود با پرداخت 120 میلیون یورو، قرارداد کوتینیو را دائمی کند.

کوتینیو در بایرن با پیراهن شماره 10 این باشگاه رونمایی شد و اکنون پیراهن شماره 7 او در بارسلونا خالی مانده است. در حالی که انتظار می‌رفت بعد از خروج کوتینیو این پیراهن به آنتوان گریزمن برسد، اما یک قانون به گریزمن اجازه پوشیدن این پیراهن در ادامه فصل 20-2019 را نخواهد داد.

به نقل از دیلی میل، مطابق قوانین لالیگا، اگر یک بازیکن در یکی از مسابقات لالیگا با پیراهنی به میدان رفت، باید در ادامه مسابقات همان فصل نیز همان پیراهن را بپوشد و در طول فصل حق عوض کردن پیراهن خود را نخواهد داشت.

به این ترتیب گریزمن که در بازی افتتاحیه فصل 20-2019 با پیراهن شماره 17 بارسلونا حضوری کامل در جریان شکست 1-0 بلوگرانا مقابل اتلتیک بیلبائو داشت، باید تا پایان فصل با همین شماره پیراهن به میدان رود. این قوانین به آن معنی است که برای مثال اگر انتقال کوتینیو در روز پنجشنبه (یک روز پیش از بازی افتتاحیه) تکمیل شده بود، گریزمن مشکلی برای پوشیدن پیراهن شماره 7 نداشت.

فیلیپه کوتینیو که در ژانویه 2018 از لیورپول به بارسلونا پیوست در ابتدا پیراهن شماره 14 بارسلونا را به تن کرد اما از آغاز فصل 19-2018، به پیراهن شماره 7 رسید. پیش از کوتینیو بازیکنانی مثل آردا توران، پدرو، داوید ویا، ایدور گودیانسن، هنریک لارسن و خاویر ساویولا در قرن 21 این پیراهن را به تن می‌کردند. ضمن آن که نفراتی مثل کارلس رکساچ، خوزه ماری باکرو، پپ گواردیولا، سرخی بارخوان، اوزه بیو و گیرمو آمور نیز در مقاطعی این پیراهن را در اختیار داشته اند.

اکنون آنتوان گریزمن برای اولین بار از فصل 10-2009 با شماره پیراهنی غیر از 7 تیم های باشگاهی خود را همراهی خواهد کرد. او در آن فصل پیراهن شماره 27 رئال سوسیه‌داد را به تن می‌کرد اما از ابتدای فصل 11-2010 به پیراهن شماره 7 این باشگاه رسید و تا پایان دوران حضور خود در این تیم باسکی (فصل 14-2013) با همین پیراهن بازی کرد.

ستاره فرانسوی در هر 5 فصل حضور در اتلتیکومادرید نیز با همین شماره در میادین حاضر بود. گریزمن در دو تورنمنت ملی اخیر (یورو 2016 و جام جهانی 2018) هم با پیراهن شماره 7 برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۴۴۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    17 هم قشنگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان