تاریخ انتشار: 1398/06/01 11:00
کد خبر: 90568

فن دایک: احساس می‌کنم برای مربی‌گری ساخته نشده ام

ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید احساس می‌کند برای مربی‌گری ساخته نشده و بعید می‌داند بعد از بازنشستگی به دنیای مربی‌گری رو بیاورد.
فن دایک: احساس می‌کنم برای مربی‌گری ساخته نشده ام

ویرژیل فن‌دایک، دفاع وسط هلندی لیورپول و ستاره خط دفاعی این تیم می‌‌گوید احساس می‌کند برای مربی‌گری ساخته نشده و بعید می‌داند بعد از خداحافظی با فوتبال به عنوان بازیکن به دنیای مربی‌گری رو بیاورد. فن‌دایک می‌گوید دنیا برای مربی‌ها گاهی بسیار بی‌رحم است.

فن‌دایک 28ساله در حال حاضر در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد و یکی از نامزدهای مهم دریافت توپ طلای امسال به حساب می‌آید. آرامش و بازی‌خوانی خوب فن‌دایک باعث شده بسیاری از آمادگی او برای رو آوردن به مربی‌گری بعد از پایان دوران فوتبالش خبر دهند ولی ستاره هلندی می‌گوید با این نظر مخالف است.

فن‌دایک در این باره گفت:" اوایل که فوتبال را شروع کرده بودم فکر می‌کردم یک روز مربی می‌شوم ولی در حال حاضر بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. دنیا می‌تواند خیلی بی‌رحم باشد ... خیلی‌ها هستند که با نظرهایشان می‌توانند روی آدم تاثیر بگذارند و اگر تصمیم با من باشد حاضر نیستم در چنین موقعیتی قرار داشته باشم".

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" ولی شک ندارم که در فوتبال خواهم ماند. البته کارشناس هم نخواهم شد چون یک کارشناس باید چیزهایی بگوید که شاید دلش نخواهد ولی مجبور است. باید ببینیم چه می‌شود. من احساس می‌کنم در کشف استعدادها قابلیت خوبی دارم پس شاید دنبال این کار بروم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8alr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی استقلال: بگذارید دهان ما بسته باشد!

بازی ۶ امتیازی هفته / نبرد برای باقی ماندن در جمع مدعیان
پیش بازی فولادنوین اهواز - مقاومت تهران