تاریخ انتشار: 1398/06/01 13:27
کد خبر: 90552

حمله اسطوره ناپولی به ایکاردی: همان بهتر که مائورو به ناپولی نیاید

اسطوره باشگاه ناپولی به مائورو ایکاردی، مهاجم مدنظر این باشگاه حمله کرد.
حمله اسطوره ناپولی به ایکاردی: همان بهتر که مائورو به ناپولی نیاید

باشگاه ناپولی منتظر تصمیم نهایی مائورو ایکاردی است و همچنان نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی امیدوار است، این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه یوونتوس و رم هم وضعیت این مهاجم 26 ساله را زیرنظر دارد. اخیراً شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا اما مدعی شد این مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته حاشیه‌هایی در اینتر داشت و بازوبند کاپیتانی در نهایت از او گرفته شد، درخواست در اختیار داشتن پیراهن شماره «7» نراتزوری را کرده که مورد موافقت مدیران باشگاه اینتر قرار گرفته است.

کارکا، اسطوره برزیلی باشگاه ناپولی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «ایل‌ماتینو» چاپ ناپل گفت: آیا واقعاً ناپولی منتظر پاسخی از جانب ایکاردی است؟ اگر او نمی‌خواهد به ناپولی بیاید، می‌تواند به جهنم برود. او اصلاٌ درکی از ناپولی، ورزشگاه سن‌پائولو و هوادارانش دارد؟ آیا او می‌تواند درک کند که گلزنی با پیراهن ناپولی به قدر دنیا می‌ارزد؟ اگر ایکاردی قصدی برای آمدن به ناپولی ندارد، همان بهتر که نیاید. اگر من در ناپولی بودم، حتی یک ثانیه دیگر هم وقتم را صرف مائورو نمی‌کردم.

کاررا 58 ساله که بین سال‌های 1987 تا 1993 برای ناپولی بازی می‌کرد و در 64 بازی برای تیم ملی فوتبال برزیل هم 30 گل به ثمر رساند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ناپولی همین حالا هم مهاجم نوک خوبی دارد. آرکادیوش میلیک می‌تواند به آمار 30 گل‌زده در فصل برسد. او در زمین جای‌گیری خوبی دارد و تمام‌کننده خوبی هم هست. میلیک تمامی ویژگی‌هایی که یک مهاجم نوک باید داشته باشد را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396rnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس آلبرتو در گذشت