//
کدخبر: ۲۰۸۳۹۳ //

سرمربی برایتون: جهانبخش صبور باشد/ ما به کمک او نیاز داریم

درحالیکه شایعاتی درباره انتقال او به لیگ هلند وجود دارد، گراهام پاتر، سرمربی برایتون می‌گوید از او خواسته بدون عجله در این باره تصمیم بگیرد.

سرمربی برایتون: جهانبخش صبور باشد/ ما به کمک او نیاز داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش رسانه‌های انگلیسی درحالیکه شایعاتی جدی درباره احتمال انتقال علیرضا جهانبخش به لیگ هلند وجود دارد گراهام پاتر، سرمربی باشگاه فعلی او برایتون می‌گوید از جهانبخش خواسته برای تصمیم‌گیری عجله نکند.

با اینکه پاتر در دو بازی اول برایتون در فصل جدید لیگ برتر از جهانبخش در ترکیب تیمش استفاده نکرد ولی صحبت‌های او نشان می‌دهد با وجود عملکرد نه چندان موفق جهانبخش در فصل گذشته، سرمربی برایتون معتقد است او در فصل جدید می‌تواند در تیم او بازی کرده و مفید واقع شود.

گراهام پاتر در گفتگو با خبرنگاران درباره جهانبخش گفت:" علیرضا از نظر من فوتبالیست  خوبی است که خیلی خوب تمرین می‌کند. او باید صبور باشد و منتظر بماند تا فرصت مورد نظرش را بدست بیاورد. فرصتی که من اطمینان دارم برای او از راه خواهد رسید".

بر اساس گزارشهای مطرح شده در روزهای اخیر باشگاه آیندهوون تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن جهانبخش دارد. جهانبخش دو فصل پیش زمانی که برای آلکمار در لیگ هلند بازی می‌کرد 22 گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ این کشور شد.

ولی پاتر می‌گوید انتظار ندارد در روزهای آینده جهانبخش برایتون را ترک کند و به صورت تلویحی اشاره کرد که برای فوتبالیست ایرانی 26ساله نقش جدیدی در نظر دارد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتر تصمیم دارد از جهانبخش به عنوان یک وینگر متمایل به عقب استفاده کند و معتقد است سبک بازی او برای این پست مناسب است.

سرمربی برایتون در ادامه صحبتهایش گفت:" جهانبخش بازیکنی است مایل به کناره‌ها که برای تیمش تلاش می‌کند و می‌تواند به عقب برگردد و خط دفاعی را پوشش دهد. او بازیکن سختکوشی است و به بازی عرض می‌دهد. ما البته به کمک او نیاز خواهیم داشت و بله، این امکان وجود دارد که او در این نقش بازی کند یا در پستی به میدان برود که بیشتر متمایل به جلو باشد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان