تاریخ انتشار: 1398/06/03 22:08
کد خبر: 90270

احتمال جدایی مسوت اوزیل از آرسنال

ممکن است در همین روزهای کوتاه باقیمانده از بازار تابستانی، مسوت اوزیل از آرسنال جدا شود.
احتمال جدایی مسوت اوزیل از آرسنال

چند هفته قبل اتفاق عجیبی برای مسوت اوزیل و سئاد کولاسیناچ رخ داد و این دو بازیکن مورد حمله چند ناشناس در لندن قرار گرفتند. به همین دلیل باشگاه آرسنال قادر به استفاده از آنها در هفته اول لیگ برتر نبود و این شرایط اخیرا ادامه یافته است.

هفته گذشته و پیش از دیدار مقابل برنلی، مسوت اوزیل به اردوی توپچی ها بازگشت اما این بار بیماری باعث غیبت او در ترکیب شد. اما دیروز و در جریان شکست برابر لیورپول، مسوت اوزیل هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشت اما حتی در لیست بازیکنان آرسنال نیز قرار نگرفت و در لندن باقی ماند.

اونای امری در مورد دلیل غیبت مسوت اوزیل گفت: "ما از بازیکنانی در ترکیب استفاده می کنیم که فکر می کنیم امروز از نظر جسمی در بهترین شرایط ممکن هستند."

طبق ادعای دیلی میل، ستاره آلمان با 350 هزار پوند در هفته، بالاترین دستمزد را در این باشگاه دریافت می کند و دستمزد بالای وی یک مانع بزرگ برای انتقال دائمی اوزیل خواهد بود اما انتقال قرضی در این تابستان کاملا محتمل است. در صورت موافقت آرسنال ممکن است باشگاه هایی از ایتالیا، اسپانیا و احتمالا آلمان برای خرید مسوت اوزیل اقدام کنند. اینترمیلان، دورتموند و والنسیا می توانند مقاصد احتمالی مسوت اوزیل لقب گیرند و با توجه به نیمکت نشینی ها اخیر او، احتمال جدایی این هافبک آلمانی بیشتر از همیشه شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ya7wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسوت اوزیل مورد انتقاد قرار گرفت