//
کدخبر: ۲۰۸۹۳۲ //

دی‌لیخت: انتظار نداشتم در اولین بازی نیمکت نشین شوم

ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی یوونتوس می‌گوید انتظار نداشته در اولین بازی فصل یووه مقابل پارما که روز شنبه برگزار شد روی نیمکت بنشیند.

دی‌لیخت: انتظار نداشتم در اولین بازی نیمکت نشین شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی یوونتوس که امسال تابستان بعد از فراز و نشیبهای بسیار از آژاکس آمستردام جدا شده و به بانوی پیر تورین پیوست می‌گوید از اینکه روز شنبه در اولین بازی یوونتوس در فصل جدید سری آ که در مقابل پارما برگزار شد وارد میدان نشده و بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرده متعجب شده است.

دی‌لیخت در طول تابستان بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره تیم آینده‌اش سرانجام آژاکس را به مقصد تورین ترک کرده و با قراردادی 67.8 میلیون پوندی راهی یوونتوس شد.

اما در بازی مقابل پارما، کادر فنی یوونتوس ترجیح داد در مرکز خط دفاعی از لئوناردو بونوچی و جیورجیو کیه‌لینی استفاده کرده و دی‌لیخت را روی نیمکت بنشاند.

دی‌لیخت در این باره گفت:" طبیعتاً من ترجیح می‌دادم بازی کنم. من در تمرینها هیچ نشانه‌ای ندیدم که قرار باشد نیمکت‌نشین شوم و برای همین وقتی متوجه شدم که باید روی نیمکت بنشینم تعجب کردم. البته شکی نیست که برای تصمیم مربی احترام قائلم. من باید واقع‌گرا باشم چون هنوز در حال جا افتادن در تیم جدیدم و عادت کردن به زندگی در ایتالیا هستم".

دی‌لیخت در ادامه گفت:" مدافعینی که بازی کردند یعنی بونوچی و کیه‌لینی از مدتها قبل به عنوان بهترین زوج دفاع وسط دنیا شناخته می‌شوند. من باید در طول فصل جایگاه خودم را به دست آورده و تثبیت کنم. پنج هفته اول برای من از نظر فیزیکی سخت گذشت ولی متوجه شده‌ام که دارم قوی‌تر می‌شوم".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان