تاریخ انتشار: 1398/06/04 22:26
کد خبر: 90157

انتقال الکسیس سانچس به اینتر منتفی خواهد شد؟

ممکن است به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال، انتقال الکسیس سانچس به اینترمیلان منتفی شود.
 انتقال الکسیس سانچس به اینتر منتفی خواهد شد؟

 اگرچه هفته گذشته اخبار حاکی از آن بود که توافق بین اینتر و منچستریونایتد برای انتقال الکسیس سانچس به سن سیرو قطعی شده است، اما هنوز قرارداد رسمی منعقد نشده و طرفین بر سر دستمزد با یکدیگر به توافق نرسیده اند.

نشریه دیلی میل مدعی شد آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی منچستریونایتد در جریان شکست ابتدای هفته شیاطین سرخ برابر کریستال پالاس دچار آسیب دیدگی شده و اگر قرار به دوری طولانی مدت او از میادین باشد، شاید یونایتد از فروش الکسیس سانچس به اینتر منصرف شده و از او طی هفته های آتی در ترکیب استفاده کند. یونایتد در تابستان امسال و بعد از فروش روملو لوکاکو بازیکن جایگزینی جذب نکرد و دوری آنتونی مارسیال باعث خالی شدن دست اوله گونار سولسشر از بازیکن در خط حمله خواهد شد. البته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی ساعتی قبل مدعی شد دلیل تاخیر در عقد قرارداد الکسیس سانچس با اینتر، مصدومیت آنتونی مارسیال نیست و طرفین هنوز بر سر دستمزد مهاجم شیلیایی به توافق نرسیده اند.

در واقع اینتر علاقه ای به پرداخت رقمی بیش از 5 میلیون پوند برای دستمزد سالانه سانچس ندارد و باقی این حقوق به عهده خود یونایتد خواهد بود، اما شیاطین سرخ نمی خواهند برای بازیکنی که در اختیار ندارند سالانه 7 میلیون یورو حقوق بدهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3garrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد فوق العاده اینتر به آرسنال