تاریخ انتشار: 1398/06/07 17:03
کد خبر: 89895

فهرست تازه تیم ملی فرانسه؛ مدافع منچسترسیتی بالاخره دعوت شد

سرانجام آیمریک لاپورت به تیم ملی فرانسه دعوت شد.
 فهرست تازه تیم ملی فرانسه؛ مدافع منچسترسیتی بالاخره دعوت شد

 دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه اسامی 23 بازیکن را جهت حضور در اردوی تیم ملی برای دو بازی آینده خروس ها در رقابت های مقدماتی یورو 2020 اعلام کرد.

فرانسه که رقابت های مقدماتی یورو 2020 را با 9 امتیاز از 4 مسابقه آغاز کرده (تنها در برابر ترکیه شکست خورد) در ادامه این مسابقات در روزهای 7 و 10 سپتامبر به مصاف آلبانی و آندورا خواهد رفت. هر دو مسابقه به میزبانی فرانسه و در ورزشگاه استاد دو فرانس برگزار می‌شود.

مهم ترین نکته این فهرست حضور آیمریک لاپورت مدافع منچسترسیتی است. او که سابقه بازی برای تیم های ملی زیر 17، 18، 19 و 21 ساله های فرانسه را دارد، بعد از سپتامبر 2016 دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود. (او در آن دوران برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 برای دو بازی مقابل بلغارستان و هلند دعوت شده اما بازی نکرده بود)

جاناتان ایکونه، بازیکن 21 ساله لیل نیز به تیم ملی دعوت شده و عثمان دمبله و انگولو کانته به دلیل مصدومیت در این اردو حضور نخواهند داشت. آلکساندر لاکازت و ساموئل اومتیتی هم دیگر نفراتی هستند که دلایل فنی، مانع از حضور آن ها شده است.

در شرایطی که مدافعی چون کورت زوما از سوی دشان به اردوی فرانسه دعوت شده، عدم دعوت از ساموئل اومتیتی می‌تواند پیام روشنی از سوی دشان برای مدافع 25 ساله اش باشد؛ این که نیمکت نشینی در بارسلونا کمکی به وضعیت او در تیم ملی نخواهد کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه بانان:

هوگو لوریس (تاتنهام، کاپیتان)، آلفونس آرئولا (پاریسن‌ژرمن)، مایک ماینان (لیل)

مدافعان:

بنجامین پاوارد (بایرن مونیخ)، لوکاس دینیه (اورتون)، رافائل واران (رئال مادرید)، آیمریک لاپورت (منچسترسیتی)، لئو دوبوا (لیون)، کلمنت لنگلت (بارسلونا)، کورت زوما (چلسی)، لوکاس هرناندز (بایرن مونیخ)

هافبک ها:

پل پوگبا (منچستریونایتد)، کورنتین تولیسو (بایرن مونیخ)، بلیز متوئیدی (یوونتوس)، استیون انزونزی (گالاتاسرای)، موسی سیسوکو (تاتنهام)

مهاجمان:

آنتوان گریزمن (بارسلونا)، توماس لمار (اتلتیکومادرید)، اولیویه ژیرو (چلسی)، جاناتان ایکونه (لیل)، کینگزلی کومن (بایرن مونیخ)، نبیل فکیر (رئال بتیس)، وسام بن‌یدر (موناکو)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp89a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رویای کیلیان امباپه؛ فتح المپیک 2020