تاریخ انتشار: 1398/06/08 23:41
کد خبر: 89743

ادعای جالب کمک مربی یوونتوس در آستانه بازی با ناپولی: حال ساری خوب خوب است!

به جای سرمربی، کمک مربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل ناپولی حاضر شد.
 ادعای جالب کمک مربی یوونتوس در آستانه بازی با ناپولی: حال ساری خوب خوب است!

مانند هفته گذشته، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس به دلیل بیماری موفق به حضور درکنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نشد و به جای او، «مارتوشیلیو» به عنوان دستیارش به اظهارنظر پرداخت.

او در باره بازی با ناپولی اظهار داشت: ساری همیشه در کمپ تمرینی تیم حضور دارد و حالش خوب است. امروز آخرین آماده‌سازی‌ها انجام می‌گیرد و سپس خواهیم دید کدام بازیکنان برای بازی آماده هستند. ناپولی تیمی قدرتمند و آماده است. با وجود این که این بازی در ابتدای فصل انجام می‌شود اما بازهم اهمیت بسیار زیادی دارد. بازی با ناپولی، یک بازی بزرگ خواهد بود  و برای ارائه عملکردی خوب، انگیزه بالایی داریم. هدف ما در این دیدار پیروزی است و  همه بازیکنان باید این هدف را داشته باشند. برای ما، برای آن‌ها و برای دنیای فوتبال، یک بازی مهم در پیش خواهد بود.

او در ادامه افزود: گروهمان در لیگ قهرمانان مشکل است اما ما یووه هستیم و از قدرت خود آگاهیم. ایگواین  با سبک بازی ساری به خوبی آشناست و بازیکنی مهم و باکیفیت است. دیبالا نیز بازیکنی فوق‌العاده نشان می‌دهد که می‌تواند در پست مهاجم، خیلی خوب بازی کند. دیبالا بسیار آماده و متمرکز به نظر می‌رسد. رمزی او در حال پیشرفت است اما هنوز از نظر آمادگی در بهترین سطح نیست. امیدواریم پس از وقفه بازی‌های ملی، او با میزان آمادگی بیشتری به تیم برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7npj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اختلاف کادر فنی با کادر مدیریتی استقلال باید حل شود