تاریخ انتشار: 1398/06/09 21:29
کد خبر: 89655

لمپارد: خیلی راحت دو امتیاز از دست دادیم/باید مقابل رقبا بهتر دفاع کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی معتقد است تیمش به راحتی فرصت کسب دو امتیاز را از دست داده است.
 لمپارد: خیلی راحت دو امتیاز از دست دادیم/باید مقابل رقبا بهتر دفاع کنیم

چلسی امشب در شرایطی در خانه خود مقابل شفلیدیونایتد متوقف شد که در نیمه اول با دو گل به پیروزی دست یافته بود. اما دروازه آبی های لندن در ابتدای نیمه باز شد و در نهایت با گل به خودی کورت زوما در لحظات پایانی، دو امتیاز حساس دیگر نیز برای تیم فرانک لمپارد از دست رفت.

فرانک لمپارد گفت: "جریان بازی بطور کامل تحت کنترل ما بود، اما  این تقصیر ماست که در دقیق ابتدایی نیمه دوم آنها به راحتی می توانند دروازه ما را باز کنند. این یک داستان مشابه است و قبلا نیز چنین اتفاقی تکرار شده بود. بازی باید راحت به پایان می رسید، اما حالا ما این دو امتیاز را از دست داده ایم.

ما می خواهیم برنده بازی های پیش رو شویم، ظهور بازیکنان جوان یک موضوع است و کسب پیروزی در بازی های لیگ برتر یک موضوع دیگر. وقتی در نیمه اول با دو گل به پیروزی رسیدید دیگر باید در آن بازی برنده شوید.

تامی آبراهام نمایش خوبی داشت و قطعا بهترین بازیکن چلسی در بازی امروز بود. ما باید به عنوان یک تیم قادر باشیم مقابل رقبا بهتر دفاع کنیم و من از نمایش نیمه دوم تیم خود خصوصا در ابتدا که دروازه ما باز شد ناامید هستم. تغییرات در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان عادی است و به همین دلیل گیلمور جانشین متئو کواچیچ شد، زیرا قرار بود گیلمور با انرژی بالا باعث شود باتشوایی به سمت جلو حرکت کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7dmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت ستاره چلسی در گرم کردن پیش از بازی