تاریخ انتشار: 1398/06/10 07:55
کد خبر: 89625

عمر السومه: به تصمیم‌ها و تفکرات برانکو احترام می‌گذارم

مهاجم سوریه ای الاهلی عربستان تاکید کرد که مشکلی با سرمربی تیمش ندارد.
 عمر السومه: به تصمیم‌ها و تفکرات برانکو احترام می‌گذارم

و به نقل از العاجل، عمر السومه بهترین و سرشناس ترین بازیکن الاهلی عربستان است. این بازیکن سوریه‌ای چند سالی است که در الاهلی بازی می‌کند و در بین هواداران تیمش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است تا جایی که با وجود پیشنهادهای زیادی که دارد هواداران الاهلی او را خط قرمز تیم می دانند و اجازه جدایی را به او نمی دهند.

با آمدن برانکو، السومه نیمکت نشین شد. رسانه‌های عربستانی نوشتند که السومه به سبک بازی تیم برانکو معترض بوده و به همین خاطر هم سرمربی کروات او را نیمکت نشین کرد.

نیمکت نشینی عمر السومه اعتراض ها و انتقادهای زیادی را علیه برانکو به دنبال داشت تا جایی که حتی رئیس باشگاه الاهلی هم به سرمربی کروات  تیمش هشدار داد که به اختلاف با مهاجم سوریه‌ای پایان دهد و او را به ترکیب برگرداند.

برانکو مجبور شد که السومه را به ترکیب اصلی الاهلی برگرداند و این بازیکن سوریه‌ای هم بلافاصله بعد از بازگشت به ترکیب اصلی موفق شد که در دیدار برابر الاتفاق گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت تیم برانکو نخستین برد خود را در فصل جدید به دست آورد.

السومه در واکنش به اختلاف با برانکو گفت: من مشکلی با سرمربی تیم ندارم و به تصمیم‌ها و تفکرات او احترام می‌گذارم. اختلافی که به وجود آمد به خاطر ناراحتی از شکست در لیگ قهرمانان آسیا بود و این غیرت و تعصب من به الاهلی را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: مشکلی با برانکو ایوانکوویچ ندارم و به خاطر رفتاری (کوبیدن پیراهن الاهلی بر زمین) که از خود نشان دادم از هواداران و رئیس باشگاه عذرخواهی می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wrv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوسازی جدید عربستانی‌ها علیه باشگاه پرسپولیس