تاریخ انتشار: 1398/06/10 19:45
پاسخی به اتفاقات هفته قبل؛
کد خبر: 89545

شوخی طعنه آمیز کریس رونالدو با VAR (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس دیشب جشن شادی متفاوتی از خود ارائه داد.

شوخی طعنه آمیز کریس رونالدو با VAR (عکس)

دیشب یوونتوس موفق شد در دومین هفته سری آ و در دیداری تماشایی و جذاب که با اتفاقات فراوانی همراه بود، در نهایت 3-4 ناپولی را مغلوب کرده و به یک پیروزی ارزشمند در تورین دست یابد. اما گل سوم یوونتوس توسط کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس در نیمه دوم به ثمر رسید و وی به تلافی اتفاقات هفته قبل، جشن شادی طعنه آمیزی در مقابل تماشاگران یوونتوس از خود نشان داد.

هفته قبل کریستیانو رونالدو در اولین بازی فصل سری آ موفق به باز کردن دروازه پارما شده بود، اما گل به شکل میلیمتری و توسط VAR مردود اعلام شد تا ستاره پرتغالی که جشن شادی همیشگی خود را نیز برگزار کرده بود، مغموم به ادامه بازی پرداخته و در اولین بازی بیانکونری در گلزنی ناکام بماند.

اما کریستیانو رونالدو دیشب بعد از باز کردن دروازه ناپولی شادی متفاوتی ارائه داده و به نوعی نشان داد که تا زمان قطعی شدن گل علاقه ای به خوشحالی کردن ندارد. وی همچنین با خنده از تماشاگران یوونتوس نیز که در حال جشن گرفتن بودند درخواست کرد این کار را ادامه ندهند زیرا ممکن است این گل او نیز مردود اعلام شود.

در ماه های اخیر بسیاری از بازیکنان شادی های گل مفصلی داشته اند اما بعد از لحظاتی گل به ثمر رسیده توسط VAR مردود اعلام شده و بازی ادامه یافته است.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9nnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی می‌تواند جهشی به اندازه کریس رونالدو داشته باشد؟!