تاریخ انتشار: 1398/06/10 22:27
کد خبر: 89522

امری:در بیشتر اوقات بازی خوب عمل کردیم

اونای امری، سرمربی آرسنال معتقد است تیمش در بیشتر دقایق دیدار با تاتنهام خوب بازی کرده است.
امری:در بیشتر اوقات بازی خوب عمل کردیم

آرسنال ساعتی قبل در خانه خود و در حالیکه ابتدا با دو گل از تاتنهام عقب افتاد، در نهایت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. اونای امری از بازگشت تیمش رضایت داشته و معتقد است گل های حریف روی اشتباهات بازیکنان آرسنال به ثمر رسیده است.

اونای امری گفت: :قطعا به دلیل اتفاقاتی که بعد از دریافت دو گل رقم زدیم، می توانیم به واکنش خود و جو و فضایی که ایجاد کردیم بسیار افتخار کنیم. هواداران ما را پس از گل اول به این مسیر سوق دادند تا گل دوم را به ثمر برسانیم و در ادامه شانس زدن گل سوم را نیز داشتیم.

به نظر من آرسنال سزاوار نتیجه بهتری هم بود. در نیمه دوم ما بهتر از نیمه اول بازی را کنترل کردیم. از نظر تاکتیکی گل اول تاتنهام اشتباه ما بود اما بعد از آن ما بیشتر احساسی بازی کردیم تا منطقی. اگر شما مقابل تاتنهام اشتباه کنید آنها بازیکنان باکیفیتی داشته و می توانند دروازه شما را باز کنند. در مورد گل دوم تاتنهام نیز همین موضوع تکرار شد و آنها با بهره گیری از اشتباهات ما به گل رسیدند.

ما باید در محوطه جریمه خودمان باهوش تر باشیم اما در مجموع 90 دقیقه برای من نکات مثبت خیلی بیشتر از نکات منفی هستند. ما اشتباهاتی مرتکب می شویم که باید آنها را بهبود بخشیم. باید با پرس تیم مقابل، تعادل را در خط میانی بیشتر کنیم و شاید این موضوع برای پیشرفت بسیار مهم باشد، اما ما در بیشتر اوقات بازی خوب عمل کردیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yanmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش های آقای سرمربی برای حفظ کاپیتان جدایی طلب قرمزپوشان