تاریخ انتشار: 1398/06/10 22:53
کد خبر: 89516

پوچتینو:سعی می کنم برای اهداف بزرگ باشگاه بجنگم

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام از احتمال بالای ماندن کریستن اریکسن در این تیم خبر داد.
پوچتینو:سعی می کنم برای اهداف بزرگ باشگاه بجنگم

تاتنهام ساعتی قبل و در حالیکه ابتدا با دو گل از آرسنال پیش افتاد، در نهایت مقابل این تیم به تساوی 2-2 رضایت داد. دروازه هوگو لورسی در ثانیه های پایانی نیمه اول باز شد و مائوریتسیو پوچتینو این گل را نقطه عطف بازی می داند.

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "گلی که ما در آخرین لحظات نیمه اول دریافت کردیم بسیار مهم بوده و این گل نقطه عطف بازی برای ما بود. شرایط تیم  بعد از بین نیمه واقعا خیلی خوب بازیابی شد و ما برای زدن گل سوم شانس های زیادی ایجاد کردیم. بازیابی احساسات بعد از نیوکاسل برای ما بسیار مهم بود. ما می توانیم پیشرفت کنیم زیرا ما قدرت لازم را داریم و فقط باید دوباره شرایط را بازسازی کنیم.

من از کار با این ترکیب خوش بین و خوشحال هستم و سعی می کنم برای اهداف بزرگ باشگاه بجنگم. آنچه در گذشته رخ داده، در گذشته اتفاق افتاده است و شما نمی توانید آن را اصلاح کنید. اما موضوع مهم ترسیم یک خط قدرتمند برای آینده است. نگاه به گذشته و یادگیری از آن بسیار مهم است.

احتمال جدایی کریستن اریکسن؟ در مورد کریستین اریکسن باید صبر کنیم، اما جریان بازی نشان می دهد تصمیم گیری در مورد بازی کردن او درست بود. اریکسن عملکرد بسیار خوبی در زمین از خود نشان داد و به تیم کمک کرد تا در خانه آرسنال یک امتیاز کسب کند.

هنوز ساعاتی و یک روز کامل تا پایان بازار نقل و انتقالات مانده و من معتقدم جدایی اریکسن غیرممکن نبوده اما دشوار خواهد بود. هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست اما من در مورد ماندن او خوشبین هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyepl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پوچتینو: سیتی یکی از بهترین تیم های دنیاست