تاریخ انتشار: 1398/06/11 12:15
کد خبر: 89448

انتقاد هافبک برزیلی رئال مادرید از عملکرد این تیم در لالیگا

هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید به ضعف‌های فراوانی که این تیم در مصاف خارج از خانه با ویارئال داشت اعتراف کرد.
انتقاد هافبک برزیلی رئال مادرید از عملکرد این تیم در لالیگا

 تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال به تساوی 2-2 رضایت داد که این دومین تساوی متوالی شاگردان زین‌الدین زیدان بود و باعث افزایش اختلاف آنها با حریف همشهری‌شان اتلتیکومادرید شد که اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا است.

رئال مادرید در حالی از خانه زیردریایی زرد امتیاز گرفت که در این بازی دو بار از حریفش عقب افتاد و نهایت با گلزنی گرث بیل از شکست گریخت. کهکشانی‌ها از سه بازی اول‌شان در این فصل لالیگا تنها یک برد کسب کرده‌اند که آن برد در همان هفته نخست مقابل سلتاویگو رقم خورد. به همین دلیل آنها الان خودشان را در فاصله 4 امتیازی اتلتیکومادرید می‌بینند.

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید پس از بازی اعتراف کرد که نتایج نه چندان دلچسب تیمش نتیجه ضعف‌های فراوانی است که این تیم در بازی‌هایش نشان می‌دهد.

او گفت: بازی ما از هر لحاظ ضعف‌هایی دارد. باید بیشتر از این‌ها گل بزنیم و بهتر از این دفاع کنیم. ما یک تیم هستیم. اگر قرار به دفاع باشد، همگی باید دفاع کنیم و اگر می‌خواهیم حمله کنیم، همگی باید حمله کنیم.

کاسمیروی 27 ساله با طبیعی دانستن انتقادات از او و هم‌تیمی‌هایش به خاطر عملکردشان در این فصل ادامه داد: رئال مادرید ملزم به بردن همه بازی‌هاست. این پیراهن را که می‌پوشی، یعنی محکوم به بردن بازی هستی، البته خانه ویارئال جای آسانی برای فوتبال بازی کردن و نتیجه گرفته نیست. ما بازی را 65 دقیقه کنترل کردیم اما در نهایت حریف به خواسته‌اش رسید و گل زد. خوشبختانه لیگ برای بازی‌های ملی متوقف می‌شود و ما این فرصت را داریم که ذهنیت‌مان را تغییر دهیم اما باید به کار و تلاش‌های‌مان ادامه دهیم. ما بر بازی کنترل داشتیم، موقعیت ساختیم و فکر می‌کنم که در کل خوب بازی کردیم اما در رئال بازی کردن یعنی محکوم بودن به بردن. پس انتقادات طبیعی است اما مردم باید کاری که ما داریم انجام می‌دهیم را هم ببینند.

رئال مادرید پس از بازی‌های ملی، 12 روز دیگر میزبان لوانته خواهد بود و 4 روز پس از آن در یک بازی سخت، در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا میهمان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jw7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد فوق العاده ستاره رئال مادرید حفظ خواهد شد؟