تاریخ انتشار: 1398/06/11 14:22
ایکاردی در راه پاریس
کد خبر: 89427

شمارش معکوس برای انفجار بمب نقل و انتقالاتی پی اس جی

مائورو ایکاردی بمب روز آخری نقل و انتقالات دنیا خواهد بود. ستاره ای که پس از اختلافات گسترده با باشگاه اینتر، قرار است راهی پی اس جی شود.
شمارش معکوس برای انفجار بمب نقل و انتقالاتی پی اس جی

پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا امشب بسته خواهد شد اما هنوز نام های بزرگی هستند که تکلیف شان مشخص نشده و احتمالا تا امشب روشن می شود که مقصد بعدی شان چه تیمی خواهد بود.

باشگاه پی اس جی که هفته ها درگیر واگذاری نیمار به بارسلونا بود و در نهایت ستاره برزیلی ترجیح داد یک فصل دیگر در پاریس بماند، شب گذشته سرخیو ریکو گلر اسپانیایی را به خدمت گرفت و امروز قرار است دو انتقال دیگر را نیز رسمی کند. یکی کیلور ناواس دروازه بان رئال خواهد بود و دومی مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی اینتر.

رسانه های ایتالیایی امرزو خبر دادند که مائورو ایکاردی پس از تمدید یک ساله با اینتر، به صورت قرضی و با بند خرید دائمی احتمالا 65 میلیون یورویی به پی اس جی خواهد پیوست. ایکاردی پس از موافقت با پیشنهاد پی اس جی امروز راهی پاریس خواهد شد و تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، قراردادش را امضا خواهد کرد.

او که اخیرا با اینتر درگیری های قضایی نیز پیدا کرده و به سبب بیرون گذاشته شدن از تیم، از باشگاه ایتالیایی شکایت کرده است، می تواند در پاریس روزهای خوبی را در پیش داشته باشد و بار دیگر به فرم خوب خود برگردد. با توجه به مصدومیت کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی به نظر می رسد ایکاردی خیلی زود به ترکیب ثابت پی اس جی قرار راه یابد.

ایکاردی هفته های اخیر مورد توجه ناپولی و یوونتوس قرار داشت و مقطعی گفته می شد راهی موناکو خواهد شد اما در نهایت به نظر می رسد مقصد نهایی او پی اس جی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485m5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکایت ایکاردی و اینتر وارد فاز تازه ای شد+ جزئیات