تاریخ انتشار: 1398/06/11 16:22
کد خبر: 89411

فداکاری رونالدو به خاطر یوونتوس

کریستیانو رونالدو حاضر نشد از نشان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای عنوان بهترین بازیکن فصل سری آ روی پیراهن خود استفاده کند.

کریستیانو رونالدو سال گذشته پس از 9 فصل حضور در رئال مادرید با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو به یوونتوس پیوست. او در اولین فصل حضورش در یووه توانست با این تیم سوپرکاپ ایتالیا و نیز عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند. هرچند رونالدو نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد اما در انتهای فصل عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

رونالدو که در میان سه نامزد نهایی بازیکن سال یوفا قرار داشت و این عنوان را به فن دایک باخت، امروز در میان سه نامزد نهایی بهترین های فیفا نیز قرار گرفته و با مسی و فن دایک برای کسب این جایزه رقابت خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال ایتالیا برای قدردانی از بهترین های فصل گذشته سری آ(دروازه بان، مدافع، هافبک، مهاجم و بهترین بازیکن) یک نشان به آنها اهدا کرده است که تا پایان فصل روی پیراهن شان خودنمایی خواهد کرد. برای مثال کالیدو کولیبالی از ناپولی به عنوان بهترین مدافع فصل این نشان را روی پیراهن خود در بازی با یوونتوس داشت ولی در سوی مقابل کریستیانو رونالدو از این نشان استفاده نکرد. گفته می شود رونالدو به پاس احترام برای هم تیمی هایش از این نشان استفاده نکرده چرا که اعتقاد دارد بدون کمک آنها نمی توانسته بهترین بازیکن فصل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg8m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجم کروات یوونتوس در تیرس قطری ها