//
کدخبر: ۲۱۰۹۴۴ //

واکنش امره جان به خط خوردن اسمش برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا

مدافع آلمانی یوونتوس نسبت به تصمیم باشگاه یوونتوس بابت کشیدن خط قرمز روی نام وی برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

واکنش امره جان به خط خوردن اسمش برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار نگرفتن نام امره جان و ماریو مانژوکیچ در لیست 22 نفره یوونتوس برای بازی در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، باعث عصبانیت مهاجم آلمانی راه‌راه پوشان تورین شده و این در حالی است که پیش از این پیش‌بینی می‌شد که نام مانژوکیچ 33 ساله در این لیست نباشد. انتظار می‌رود این دو بازیکن در ماه ژانویه پیش‌رو در لیست فروش یوونتوس باشند.

امره جان که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال آلمان برای رویارویی با تیم‌های هلند و ایرلند شمالی در مرحله انتخابی یورو 2020 به سرمی‌برد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به تصمیم باشگاه یوونتوس گفت: شوکه شدم و عصبانی هستم. هفته گذشته باشگاه قول دیگری به من داده بود اما روز گذشته (سه‌شنبه) مائوریتزیو ساری به من زنگ زد و در مکالمه‌ای کمتر از یک دقیقه به من گفت که در ترکیب تیم نیستم.

وی افزود: نمی‌توانم توضیحی در این خصوص بدهم و حتی دلیلی برای کنار گذاشتنم از ترکیب نیاوردند. من و مشاورم در این تابستان با باشگاه‌های دیگر صحبت کردیم. پس از مذاکرات‌مان باشگاه یوونتوس تصمیم بر ماندن من گرفت و من تنها به شرط بازی در لیگ قهرمانان ماندم.

مدافع آلمانی راه‌راه پوشان تورین در مواجهه با این پاسخ که «آیا در این تابستان مذاکره‌ای با پاری‌سن‌ژرمن هم داشتید؟»، خاطرنشان کرد: بله، پاری‌سن‌ژرمن هم یکی از آن باشگاه‌ها بود.

جان 25 ساله که در تابستان 2018 از لیورپول به یوونتوس پیوست، در فصل اول حضورش در این تیم در 37 بازی از رقابت‌های مختلف برای یووه به میدان رفت و 4 گل هم به ثمر رساند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان