تاریخ انتشار: 1398/06/14 19:31
کد خبر: 89029

سکوت گرت بیل بالاخره شکست

گرت بیل برای اولین بار در چند ماه اخیر نسبت به اتفاقات یک سال گذشته و به خصوص تابستان امسال واکنش نشان داد.
سکوت گرت بیل بالاخره شکست

 گرت بیل به خصوص در طول تابستان جاری روابط پرتنشی با زین‌الدین زیدان داشت و زیدان در اوایل تابستان به صورت صریح اعلام کرد به ستاره ولزی نیازی ندارد و او بهتر است باشگاه را ترک کند. بعد از آن بود که گرت بیل تا یک قدمی پیوستن به باشگاهی چینی پیش رفت که این انتقال در آخرین لحظه از سوی مدیریت رئال مادرید متوقف شد.

بیل اما بعد از ماندگار شدن در رئال، فصل جدید را خوب شروع کرده و یکشنبه شب نه تنها بعد از چندین ماه پایش به گلزنی برای رئال باز شد بلکه این تیم را از شکست در خانه ویارئال نجات داد.

بیل در مورد انتقاداتی که در یک سال گذشته از او شده است گفت:« من به انتقادات گوش نمی دهم؛ چون افراد نمی دانند که در مورد چه چیزی صحبت می کنند. مردم از خیلی مسائل درون تیمی بی اطلاعند. من هیچ چیزی نمی خوانم. اکثر افراد از شرایط مطلع نیستند.

انتقادات زیاد روی من تاثیری ندارد. من تعطیلات تابستانی فوق العاده ای داشتم. ذهنم کاملا متمرکز بود و صحبتهای زیادی به گوش می رسید. صحبتهای خوب و بد ولی در تمرینات با تمام توان تلاش می کردم. بحث جدایی من؟ مسائلی که رخ داد، به صورت خصوصی باقی می ماند ولی اگر به دنبال جوابی هستید، شاید بهتر باشد این سوال را از مسئولان رئال مادرید بپرسید.

تابستان امسال فوق العاده نبود ولی بدترین تابستانم هم نبود. یادم می آید که زیر نظر هری ردنپ، یک سالی بازی نکردم. تابستان امسال هم ایده آل نبود ولی گذشت و می دانم که چطور باید شرایط را مدیریت کنم. باید سرم را پائین بیندازم و با تمام توان تلاش کنم. پیش فصل خوبی داشتم و به خوبی تمرین کردم و فصل را خوب شروع کردم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa8gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زیدان: گرت بیل باید مسئولیت‌هایش را بشناسد

زیدان تایید کرد: بیل به زودی از رئال جدا می‌شود
پایان راه ستاره ولزی در رئال مادرید