تاریخ انتشار: 1398/06/14 21:41
کد خبر: 89020

تونی کروس و افشای دلیل سخت گیری های یوواخیم لوو

تونی کروس، ستاره خط میانی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل هلند حاضر شد.
 تونی کروس و افشای دلیل سخت گیری های یوواخیم لوو

رقبای سنتی فوتبال اروپا فردا شب در مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2020 برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت و تونی کروس با تمجید از شرایط تیم ملی هلند مدعی شد آنها طی سالهای اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند و نبردهای دو تیم نزدیک بوده است.

دیدار مقابل تیم ملی هلند: "ما تیم هلند را خیلی خوب می شناسیم و البته آنها نیز ما را می شناسند. ما سال گذشته بارها با هم بازی کردیم و آنها طی چند سال گذشته بسیار بهبود یافته اند و در سطح بسیار بالایی بازی می کنند. بازی های ما همیشه نزدیک بوده است.

در ابتدا و مهمتر از همه چیز، من می خواهم بازی کنم. من آماده بازی کردن هستم و اینگونه نیست که ما دیگر نخواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم، بلکه آلمان حالا می خواهد مستقیم تر بازی کند."

رابطه با یوواخیم لوو: "او را مدت هاست که می شناسم و فکر می کنم طی یک دهه همه چیز خوب پیش رفته است. آخرین جام جهانی برای همه غیرمعمول بود. تصمیم به کنار گذاشتن برخی بازیکنان احتمالا در صورت رقم خوردن تورنمنت موفق اتفاق نمی افتاد، اما نتایج باعث شد یوواخیم لوو در تصمیمات خود سختگیرانه تر عمل کند."

شرایط روحی تیم ملی آلمان: "روحیه اغلب مربوط به آنچه در زمین اتفاق می افتد است. فکر نمی کنم در گذشته ما بی روحیه بودیم زیرا برای مثال، بازیکنی مثل توماس مولر همیشه با روحیه ای سرگرم کننده و شاد در اردوی تیم ملی حضور می یابد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8mad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از اینکه رئال را به منچستریونایتد ترجیح دادم، خوشحالم!
تونی کروس: