تاریخ انتشار: 1398/06/14 23:15
گواردیولا و رد شانس خرید ستاره سابق ابی اناری ها
کد خبر: 89010

سرنوشت تلخ گرانقیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا

پپ گواردیولا علاقه ای به خرید فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا نشان نداد.
سرنوشت تلخ گرانقیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا

تنها یک سال و نیم بعد از انتقال فیلیپ کوتینیو از لیورپول به بارسلونا، این ستاره برزیلی در لیست فروش آبی اناری ها قرار گرفته و در نهایت با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. اما نشریه مارکا امروز مدعی شد بارسلونا تابستان امسال فیلیپه کوتینیو را به منچسترسیتی پیشنهاد داده ، اما پپ گواردیولا شانس خرید این هافبک برزیلی را رد کرده است.

پپ گواردیولا که در سالهای اخیر در لیگ برتر نشان داده علاقه چندانی به خرید بازیکنان گرانقیمت ندارد، روی خوشی به پیشنهاد بارسلونا نشان نداد و در نهایت بازگشت این هافبک برزیلی به لیگ برتر منتفی شد.

البته به جز منچسترسیتی، بارسا تلاش زیادی برای فروش فیلیپ کوتینیو به تیم های دیگر نیز داشت و علاقمند بود وی به عنوان بخشی از قرارداد نیمار راهی پاری سن ژرمن شود، اما در نهایت فرانسوی ها نیز تمایلی به انتقال این بازیکن به پارک دوپرنس نشان ندادند و بازگشت نیمار به بارسلونا نیز به سرانجام نرسید.

در نهایت این بایرن مونیخ بود که پذیرفت حقوق 8.5 میلیون یورویی فیلیپ کوتینیو را پرداخت کرده و این بازیکن را به صورت قرضی از بارسلونا به خدمت بگیرد تا سرنوشت گرانقیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا اینگونه تلخ به اتمام برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jplrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 گواردیولا: رودری شبیه بوسکتس بازی می‌کند

مهم ترین چالش پیش روی گواردیولا در فصل آینده لیگ برتر انگلیس
چرا منچسترسیتی تحت فشار برای خرید بازیکنان بومی است؟