تاریخ انتشار: 1398/06/15 00:47
کد خبر: 89003

رومانی 1 - 2 اسپانیا؛ صدرنشینی لاروخا در پیروزی خفیف

تیم ملی اسپانیا در دیداری دشوار 1-2 رومانی را مغلوب کرد.
 رومانی 1 - 2 اسپانیا؛ صدرنشینی لاروخا در پیروزی خفیف

در چارچوب بازی های مقدماتی یورو 2020، اسپانیا که در هر چهار بازی قبلی خود پیروز شده بود امشب نیز 1-2 رومانی را مغلوب کرد تا با اقتدار و با 15 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گیرد.

در دقایق ابتدایی بازی اسپانیا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه سر محکم سرخیو راموس به زیبایی توسط سنگربان رومانی مهار شد.

 

اما در دقیقه 28 دنی سبایوس در محوطه جریمه رومانی متوقف شده و تیم ملی اسپانیا صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو راموس آن را تبدیل به گل کرد و لاروخا با یک گل از حریف پیش افتاد.

دقایقی بعد اسپانیا تا آستانه زدن گل بعدی نیز پیش رفت اما ضربه رودریگو توسط تاتاروسانو مهار شد. در دقیقه 37 پاکو آلکاسر در موقعیتی تک به تک در مقابل دروازه بان رومانی مغلوب شد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 شاگردان روبرتو مورنو به اتمام برسد.

اما با شروع نیمه دوم اسپانیا به گل دوم هم رسید. پاس عرضی یوردی آلبا در دهانه دروازه به پاکو آلکاسر رسید و وی نیز در شرایطی آسان موفق شد برتری لاروخا را دو برابر کند.

اما در دقیقه 60 رومانی اختلاف را به حداقل رساند. ضربه سر پوشکاش در مقابل دروازه به آندونه رسید و وی با نیز با ضربه سر تمام کننده گل اول رومانی را وارد دروازه اسپانیا کرد.

در ادامه دیگو یورنته از اسپانیا اخراج شد تا کار آنها برای حفظ نتیجه دشوارتر شود. در دقایق پایانی دو تیم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند که به نتیجه نرسید و در نهایت با مهار فوق العاده کپا در دقیقه 91 روی ضربه پوشکاش، این دیدار با نتیجه 1-2 به سود اسپانیا به اتمام رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4857xm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سالروز تولد پدرو؛ تنها بازیکنی که همه جام‌ها را در کلکسیون دارد