تاریخ انتشار: 1398/06/15 21:01
کینگزلی کومان:
کد خبر: 88943

در بایرن مونیخ به دنبال ستاره شدن نیستم

کینگزلی کومان، ستاره جوان بایرن مونیخ در مورد اهداف خود در آینده صحبت کرد.
در بایرن مونیخ به دنبال ستاره شدن نیستم

کینگزلی کومان که از یوونتوس راهی بایرن مونیخ شد، در سالهای اخیر در بسیاری از بازی ها به دلیل مصدومیت های متوالی غایب بوده است. اما این ستاره جوان مدعی شد می خواهد بازیکن تاثیرگذاری در بایرن باشد و به دنبال ستاره شدن نخواهد بود.

کینگزلی کومان گفت: "من به دنبال این نیستم که ستاره بایرن مونیخ باشم و فقط می خواهم به تیمم کمک کنم تا در بازی های خود پیروز شود. اگر همیشه بازی کنم و به تیم کمک کنم، خود به خود تبدیل به ستاره بایرن می شوم. توماس مولر یک بار به من گفت می توانی بازیکنی تاثیرگذار باشی و من این مسئولیت را دوست دارم.

از اینکه می گویند زود مصدوم می شوی احساس خوبی ندارم. تا کوچک ترین مشکلی برای من پیش می آید چنین حرفی می زنند، اما حالا من از نظر جسمی احساس خوبی دارم.

اگر بتوانم رکورد کسب عنوان قهرمانی لیگ های معتبر را به عنوان فوتبالیست حرفه ای بشکنم، بسیار خوشحال خواهم شد. من هنوز یک قهرمانی لیگ قهرمانان و یک جایزه بزرگ با فرانسه در کارنامه ام کم دارم و  می خواهم این موفقیت ها را نیز تجربه کنم.

جدایی آرین روبن و فرانک ریبری؟ من دوست دارم مسئولیت بیشتری داشته باشم اما واقعا تغییر بزرگی نسبت به سال گذشته رخ نداده است. مردم قبلا انتظار زیادی از من داشتند و من احساس می کردم بازیکن مهمی هستم، اما حالا می خواهم بیشتر بازی کرده و ثبات داشته باشم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7mvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت مجدد ستاره جوان بایرن مونیخ