تاریخ انتشار: 1398/06/15 22:39
کد خبر: 88934

چشمان گواردیولا به دنبال کاپیتان میلان

السیو رومانیولی، کاپیتان میلان مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است.
چشمان گواردیولا به دنبال کاپیتان میلان

 آیمریک لاپورت، مدافع میانی و فرانسوی سیتیزن ها در جریان دیدار ابتدای هفته مقابل برایتون مصدوم شده و اگرچه دیروز عمل جراحی وی انجام شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین به طور قطعی مشخص نیست، اما اخبار حاکی از آن است لاپورت تا پایان سال 2019 از میادین دور خواهد بود.

نشریه دیلی میل مدعی شد با توجه به دوری طولانی مدت لاپورت و جدایی ونسان کمپانی در تابستان، سیتی به دنبال خرید یک مدافع میانی باکیفیت است و حتی پپ گواردیولا از مدیران سیتی خواسته در صورت بازگشت آیمریک لاپورت نیز یک مدافع میانی جذب کنند. اخبار حاکی از تمایل سیتی به خرید السیو رومانیولی، مدافع جوان میلان است و مصاحبه اخیر این بازیکن شایعات را در مورد کاپیتان روسونری افزایش داده است.

السیو رومانیولی گفت: "من دوست دارم و البته باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، زیرا به عنوان یک بازیکن شما نمی توانید بدون حضور در این مسابقات پیشرفت کنید. من امیدوارم خیلی زود حضور در این تورنمنت را تجربه کنم."

میلان شرایط سختی برای بازگشت به لیگ قهرمانان دارد و با توجه به تقویت تیم هایی چون یوونتوس، اینتر و ناپولی در تابستان، شایط کسب سهمیه در سری آ برای آنها آسان نیست. سیتی قصد دارد مذاکرات برای جذب السیو رومانیولی در فصل زمستان را آغاز کند و ممکن است کاپیتان جوان روسونری در ادامه فصل در لیگ برتر و برای سیتیزن ها به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpljz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گواردیولا: امیدوارم هر چه زودتر انریکه را ببینم/ از دشان تشکر می‌کنم