تاریخ انتشار: 1398/06/16 19:25
کد خبر: 88831

برنامه ویژه رئالی ها برای سال 2020

رئال مادرید برنامه های نقل و انتقالاتی خود را معطوف به سال 2020 کرده است.

داستان پر فراز و نشیب جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، با اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و در نهایت این ستاره 27 ساله برزیلی در پاریس ماندنی شد تا پروژه بازگشت او به لالیگا حداقل یک سال به تاخیر افتد.

در کنار بارسلونا، رئال مادرید نیز یکی از تیم های خواهان نیمار بود و حتی اخبار حاکی از آن بود که با توجه به رابطه نه چندان خوب تیم فرانسوی و بارسا، پاری سن ژرمن ترجیح می دهد به جای انتقال به نوکمپ، نیمار راهی برنابئو شود، اما در واقع این خود باشگاه رئال مادرید بود که تمایل چندانی برای جذب ستاره سابق بارسلونا از خود نشان نداد.

نشریه اسپورت فاش کرد رئال مادرید قصد دارد تمام تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن قرار دهد و فلورنتینو پرز به خوبی می دانست جذب دو ستاره بزرگ تیم متمول فرانسوی ممکن نیست، به همین دلیل شانس خود را برای خرید نیمار امتحان نکرد تا در تابستان سال 2020، به هر ترتیبی شده کیلیان امباپه را جذب کند.

ستاره جوان فرانسوی تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرار دارد و در صورت عدم تمدید، کهکشانی ها سال آینده کار راحت تری برای خرید وی خواهند داشت. فلورنتینو پرز در تابستان امسال علاقه ای به خراب کردن رابطه خود با ناصر الخلیفی به خاطر جذب نیمار نشان نداد، زیرا زین الدین زیدان علاقه چندانی به خرید ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نداشت و آنها امیدوارند بتوانند در سال 2020 یا نهایت 2021، به رویای خود جامه عمل پوشانده و کیلیان امباپه را جذب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7b6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فاش شد؛بارسا در تلاش برای فروش کوتینیو به سیتی