تاریخ انتشار: 1398/06/17 09:23
کد خبر: 88778

دشان:از نیمکت و سرمربی تیم ملی آلبانی عذرخواهی کردم/چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد!

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی شاگردانش مقابل آلبانی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ بابت اشتباه جنجالی که پیش از آغاز مسابقه رخ داد، عذرخواهی کرد.
دشان:از نیمکت و سرمربی تیم ملی آلبانی عذرخواهی کردم/چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد!

تیم ملی فرانسه پنجمین بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو 2020 را با پیروزی 4 بر یک مقابل میهمان خود آلبانی به ثبت رساند.

در آستانه آغاز بازی اتفاقی جنجالی رخ داد چرا که فرانسوی‌های به جای سرود آلبانی ، به اشتباه سرود آندورا - حریف بعدی‌شان در انتخابی یورو 2020 -  را پخش کردند. این اشتباه باعث آغاز بازی با تأخیری 7 دقیقه‌ای شد چرا که آلبانیایی‌ها حاضر نبودند بدون تصحیح اشتباه صورت گرفته توسط فرانسوی‌ها و پخش سرودشان، به میدان بروند.

دشان در نشست خبری پس از بازی گفت: من از نیمکت و سرمربی تیم ملی آلبانی عذرخواهی کردم. چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد. من موضع آلبانیایی‌ها را درک می‌کنم و منطقی بود که ما صبر کنیم و آنها بخواهند اول سرودشان پخش و بعد از آن بازی آغاز شود.

پیروزی 4 بر یک فرانسه مقابل آلبانی، خروس‌ها را در صدر جدول گروه H‌ نگه داشت، البته فقط به لطف تفاضل گل بهتر. این تیم بدون پل پوگبا و کیلیان امباپه به میدان رفت اما در غیاب آنها کینگسلی کومان، بال بایرن مونیخ خوش درخشید.

دشان در این باره هم گفت: زمانی که بازیکنی مانند کومان را در تیم‌تان دارید، متوقف کردن او سخت می‌شود. از وقتی که او به ما ملحق شده، مدتی می‌گذرد. او همیشه این توانایی‌ها را داشته است اما الان تأثیرگذارتر بازی می‌کند. زمانی که او اینگونه بازی می‌کند، کار حریف سخت می‌شود. دیدن او در چنین سطحی زیبا است.

سرمربی خروس‌ها معتقد است که تیم او نسبت به دور قبلی بازی‌های انتخابی یورو 2020 پیشرفت کرده اما انتظار بازی بهتری از شاگردانش را برای آزمون بعد‌ی‌ مقابل آندورا دارد، دیداری که سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

او افزود: امشب کلی نکات خوب در بازی تیم‌مان دیدم اما ما می‌توانستیم بسیار کارآمدتر از این بازی کنیم. از ابتدای نیمه دوم ما ضربات آخرمان را خوب نمی‌زدیم. کارمان را درست انجام می‌دادیم هرچند که در پایان مسابقه دچار سهل‌انگاری شدیم. به ندرت پیش می‌آید که ما در یک بازی این تعداد پاس بدهیم. من فکر می‌کنم که بیش از 900 پاس دادیم که پاس‌های آسانی هم نبودند. تیم‌مان ثبات داشت، فاکتوری که در چند ماه اخیر از آن بی‌بهره بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b59be

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دشان: از بازی شاگردانم رضایت دارم/ باخت سوئد برایمان خوشایند بود