تاریخ انتشار: 1398/06/18 20:59
کد خبر: 88592

تلاش های زیدان برای منصرف کردن ستاره آلمانی از جدایی

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید در فکر جدایی از این تیم بوده است.
تلاش های  زیدان برای منصرف کردن ستاره آلمانی از جدایی

تونی کروس که در سالهای اخیر یکی از ارکان مهم قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بوده و نمایش فوق العاده ای در قلب خط میانی کهکشانی ها ایفا کرده است، در اواسط فصل قبل به دنبال جدایی از این تیم بوده است.

طبق ادعای دیاریو گل، تونی کروس قصد داشته در پایان فصل برنابئو را ترک کند و اخبار حاکی از تماس های وی با منچستریونایتد نیز بوده است، اما در نهایت و با بازگشت زین الدین زیدان، تونی کروس تصمیم خود را تغییر داده و در رئال مادرید ماندنی شده است.

هافبک آلمانی به خوبی می داند که زیدان اعتقاد فراوانی او به دارد و به همین دلیل تصمیم خود را تغییر داده تا یک دوره درخشان دیگر را زیر نظر سرمربی فرانسوی و پرافتخار رئال مادرید تجربه کند.

جالب اینجاست تونی کروس پیش از انتقال به رئال مادرید و در روزهای حضور دیوید مویس روی نیمکت منچستریونایتد، تقریبا با این تیم به توافق دست یافته و قرار بود راهی اولدترافورد شود، اما در نهایت تصمیم تونی کروس عوض شده و به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت داده است. منچستریونایتد در تابستان سال 2016 برای خرید رافائل واران نیز به شدت تلاش کرد، اما زیدان این مدافع فرانسوی را نیز راضی به ماندن کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8wqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



از اینکه رئال را به منچستریونایتد ترجیح دادم، خوشحالم!