تاریخ انتشار: 1398/06/19 20:14
کد خبر: 88512

لوکاکو: شرایط و اتمسفر در اینتر همانند رختکن تیم ملی بلژیک است

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر از بازی کردن زیر نظر آنتونیو کونته رضایت دارد.
لوکاکو: شرایط و اتمسفر در اینتر همانند رختکن تیم ملی بلژیک است

روملو لوکاکو در تابستان امسال و بعد از کش و قوس های فراوان از منچستریونایتد راهی اینتر شد تا بالاخره بازی کردن زیر نظر سرمربی ایتالیایی نراتزوری را تجربه کند. روملو لوکاکو در سال 2017 نیز در آستانه انتقال به چلسی تحت هدایت کونته بود، اما در نهایت منچستریونایتد گوی سبقت را از چلسی ربوده و لوکاکو را جذب کرد تا همکاری او و کونته با دو سال تاخیر اتفاق افتد.

روملو لوکاکو گفت: "آنتونیو کونته برای مدتی طولانی به دنبال جذب من بود و من بالاخره موفق شدم در این فصل و در اینتر زیر نظر او کار کنم. در باشگاه اینتر فضای بسیار خوب و جالبی وجود دارد و شرایط و اتمسفر تیم همانند رختکن تیم ملی بلژیک است.

نژادپرستی در ایتالیا؟ من صحبت کوتاهی در این رابطه داشتم اما باید بدانیم گروه های نژادپرست قدرتمند هستند. سری آ در تلاش و حرکت برای مبارزه با این پدیده است و من امیدوارم یوفا و فیفا نیز در آینده اقدام کنند."

روملو لوکاکو همچنین در مورد گلزنی در بازی دیشب مقابل تیم ملی اسکاتلند در رقابت های مقدماتی یورو 2020 گفت:" ما در ضدحملات بسیار خطرناک هستیم و من موفق شدم گل زیبایی به ثمر برسانم. باید تیم ملی بلژیک همیشه اینگونه بازی کند و ما توانستیم گل های زیبایی وارد دروازه حریف کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzjk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گرت بیل: قربانی شده بودم