تاریخ انتشار: 1395/07/16 16:51
کد خبر: 257107

گزارش/ چرا نیمار خرید کاملی برای پاریسن ژرمن است؟

قهرمان فرانسه در تابستان تلاش زیادی برای خرید فوق ستاره بارسلونا انجام داد که فهمیدن دلیل آن چندان دشوار نیست.
گزارش/ چرا نیمار خرید کاملی برای پاریسن ژرمن است؟

پس از جدایی زلاتان ابراهیموویچ از تیم پاریسی، آن ها قدرت سابق را در خط حمله ندارند. بخشی از آن شاید به عدم تطبیق کامل آن ها با سبک مربی جدیدشان اونای امری باشد؛ اما بدون شک جدایی فوق ستاره ستاره سوئدی در این مسئله تاثیر گذار بوده است. پاریسی ها برای جایگزینی زلاتان فوق ستاره ای جذب نکرده و خرید حاتم بن عرفا و خسه رودریگز نمی تواند جای خالی زلاتان را پر کند.

ادینسون کاوانی اروگوئه ای تنها گزینه پاری سن ژرمن در مرکز خط حمله بوده و این فصل هشت گل برای این تیم به ثمر رسانده، اما در درخشش این مهاجم در بازی های بزرگ همچنان شک و تردید وجود دارد. کاوانی در بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان و بازی با موناکو در لوشامپیونه از بدترین های میدان بوده، و تیم پاریسی نمی تواند روی او به عنوان تنها مهاجم تیم ریسک کند. گزینه دراز مدت پاریسی ها برای خط حمله نیمار برزیلی است، کسی که می تواند قابلیت های جدیدی را به تیم امری اضافه کند.

نیمار در پاریس می تواند خیلی زود با شرایط کنار بیاید. حضور دیگر ستاره های برزیلی در پاری سن ژرمن مانند تیاگو سیلوا، مارکینوش، ماکسول، لوکاس مورا می تواند کمک زیادی به او باشد. پاری سن ژرمن سابقه خوبی در کمک به برزیلی ها برای درخشش دارد. ری نزدیک به 20 سال یک نماد در پاریس بود و همچنین هیچ کس عملکرد درخشان رونالدینهو را در پاریس فراموش نمی کند.

94dda840-a15a-484e-89ae-2e9474b3a754

آمدن نیمار به فرانسه می تواند فشار زیادی را به او تحمیل کند، اما او نشان داده که توانایی کنار آمدن با فشارها را دارد. او در المپیک 2016 به تیم ملی فوتبال کشورش کمک کرد که قهرمان شود، و عملکرد فاجعه بار برزیل در جام جهانی 2014 زمانی رخ داد که نیمار به علت مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داده بود. نیمار که توانایی بازی در همه نقاط خط حمله را دارد، در بارسلونا در سمت چپ بازی می کند؛ پستی که در پاری سن ژرمن هم مناسب او خواهد بود. آنخل دی ماریا در سمت راست و ادینسون کاوانی هم در مرکز در کنار او به عنوان مهاجمین تیم قرار خواهند گرفت. لوکاس هم احتمالا قربانی این ترکیب خواهد بود. رفتن نیمار به پی اس جی این کمک را هم به او می کند که از زیر سایه مسی خارج شود. انتقال به فرانسه به او این اجازه را می دهد که در مرکز تیم به عنوان مهمترین بازیکن تیم قرار بگیرد. پاری سن ژرمن می خواهد با خرید نیمار او را جایگزین زلاتان به عنوان نماد و آیکون تیم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daozq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار به رکوردهای برزیلی ها حمله می کند