تاریخ انتشار: 1398/06/21 23:47
رافائل فن در فارت:
کد خبر: 88288

فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست

رافائل فن درفارت، ستاره سابق فوتبال هلند معتقد است هموطنش ویرژیل فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست.
فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست

چندی پیش ویرژیل فن دایک بالاتر از فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل یوفا برگزیده شد. مدتی دیگر مراسم بهترین های فیفا نیز برگزار خواهد شد و این سه بازیکن نامزدهای نهایی کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان هستند که به نظر می رسد ویرژیل فن دایک از شانس زیادی برای تصاحب این عنوان برخوردار است. اما بر خلاف تصورات، رافائل فن درفارت چنین عقیده در مورد هموطن خود نداشته و معتقد است نباید مدافعان و مهاجمان را با یکدیگر مقایسه کرد.

رافائل فن درفارت گفت: "از نظر من ویرژیل فن دایک بهترین بازیکن جهان نیست، اما او بازیکنی خاص به شمار می آید. به نظر من همچنان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان جهان هستند، اما در کل شما نمی توانید مدافعان و مهاجمین را با یکدیگر مقایسه کنید و این کار اشتباه است.

انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس؟ من ترجیح می دادم که او را در لباس تیم هایی چون بایرن مونیخ یا بارسلونا ببینم. باید قبول کرد دی لیخت در این دوره برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت یوونتوس مشکلاتی دارد و رقابت با لئوناردو بونوچی و البته جورجیو کیه لینی حتی اگر برای مدت زیادی مصدوم باشد کار ساده ای نیست. اما به هر حال ماتیاس دی لیخت بازیکن بسیار با استعدادی است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pypyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 فن دایک: هنوز هم قهرمانی ممکن است