تاریخ انتشار: 1398/06/22 13:59
کد خبر: 88257

تیری آنری می‌تواند یک روز سرمربی آرسنال شود

نوانکو کانو، اسطوره نیجریه‌ای آرسنال با حمایت از هم‌تیمی سابقش تیری آنری می‌گوید او با وجود ناکامی در موناکو می‌تواند در مربی‌گری هم بدرخشد و سرمربی آرسنال شود.

نوانکو کانو، اسطوره نیجریه‌ای آرسنال از هم‌تیمی سابقش در این تیم و اسطوره فرانسوی توپچی‌ها، تیری آنری به عنوان یک جنگجوی بالفطره یاد کرده و می‌گوید او با وجود ناکامی در هدایت موناکو می‌تواند در این حوزه هم موفق شده و یک روز سکان هدایت آرسنال را به عهده بگیرد.

آنری در نوامبر 2018 به موناکو رفت تا به عنوان سرمربی این تیم منصوب شود. ولی آنری در دوران نشستن روی نیمکت موناکو موفق نبود و بعد از آنکه تیمش در 20 بازی تنها موفق به کسب 5 پیروزی شد، از این سمت اخراج شد.

کانو که در فاصله سالهای 1999 تا 2004 در آرسنال همبازی تیری آنری بوده می‌گوید شک ندارد آنری به عنوان یک جنگجوی بالفطره توان این را دارد که بار دیگر به اوج برگشته و حتی سرمربی آرسنال شود.

نوانکو کانو در مصاحبه با گل گفت:" آنری یک جنگجو است. کسی که هرگز تسلیم نمی‌شود. من معتقدم او در موناکو هم کارش را خوب انجام داد ولی به هر حال موفق نشد".

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" ولی تجربه کردن و آشنا شدن با زیر و بم مربی‌گری برای او اتفاق خوب و مثبتی بود. کسی مثل آنری چه زمانی که روز، روز او است و چه زمانی که بخت با او سر سازگاری ندارد همان آنری بزرگ است. او باید به تلاش ادامه دهد و من می‌دانم که برمی‌گردد و یک روز در باشگاهی بزرگ مربی‌گری می‌کند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaz9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یونایتد نامزد قهرمانی نیست!