تاریخ انتشار: 1398/06/24 17:33
کد خبر: 87994

نسبت به بارسا و هوادارانش احترام زیادی قائلم

پاکو آلکاسر معتقد است در بارسلونا عده ای به او اطمینان کامل را نداشتند و همین باعث شد تا نتواند توانایی های واقعی خود را نشان دهد.

دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسلونا برود و پاکو آلکاسر که دوران چندان موفقی در نوکمپ نداشت و در دورتموند تبدیل به یک ستاره گلزن شده، باید برابر تیم سابق خود به میدان برود. دیداری که سه شنبه شب در سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

آلکاسر در مورد وضعیت کنونی خود به کادنا سر گفت:« وقتی گل می زنی در مورد تو صحبت می کنند و این اتفاق خوبی است. امیدوارم سه شنبه شب هم این روند خوب را ادامه دهم. واقعیت این است که در دورتموند به خوبی با من رفتار می شود. هواداران استثنایی هستند و در مجموع اینجا همه چیز خوب است.»

دوران حضور در بارسا:« وقتی ستاره هایی چون نیمار، مسی و سوارز در یک تیم هستند سخت است به شما بازی برسد. من در آن تیم حضور داشتم و خیلی از بازی ها نیمکت نشین بودم.»

گل زدن به بارسا:« اینکه شادی خواهم کرد یا نه بستگی به آن لحظه دارد. نسبت به بارسا و هوادارانش احترام زیادی قائلم. آنجا خیلی ها رفتار خوبی با من داشتند ولی از خیلی ها هم خاطرات بد دارم. رفتار هم تیمی ها با من خیلی خوب بود و نیز رفتار سران باشگاه و بخشی از هواداران. وقتی در یک باشگاه به تو اعتماد داشته باشند، شما حداکثر انگیزه را می گیرید. برای من این مساله خیلی مهم است.»

شروع بد بارسلونا:« بارسا شروع خوبی در لالیگا نداشته ولی مطمئنم با این مجموعه قدرتمندی که دارند، اوج خواهند گرفت. باشگاهی مثل بارسا همیشه برای فتح تمام جام ها می جنگد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yavym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب احتمالی و مخوف بارسلونا برای فصل آینده + عکس