تاریخ انتشار: 1398/06/25 21:57
کد خبر: 87813

ایکاردی و احتمال حضور در ترکیب اصلی پی اس جی مقابل رئال

در چارچوب هفته اول فصل ۲۰۱۹/۲۰ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.
ایکاردی و احتمال حضور در ترکیب اصلی پی اس جی مقابل رئال

تیم پاری سن ژرمن در حالی پای به این میدان سخت و دشوار می گذارد که ستاره های خط حمله این تیم به دلایل مختلف نمی توانند هم تیمی های خود را همراهی کنند.

نیمار ستاره برزیلی این تیم که پس از رهایی از بند مصدومیت توانست نود دقیقه مقابل استراسبورگ به میدان برود، به دلیل اهانت به داور دیدار تیمش مقابل منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان ، سه بازی از همراهی پاریسی ها محروم است و  بجز دیدار مقابل کهکشانی ها در دو مسابقه بعدی پاری سن ژرمن نیز به این دلیل غایب خواهد.

کیلیان امباپه دیگر مهره موثر پی اس جی در خط حمله به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و ادینسون کاوانی مصدوم هم هنوز به سطح آمادگی کامل نرسیده و ممکن است کار را از روی نیمکت آغاز کند.

با وجود این شرایط به نظر می رسد مائورو ایکاردی مهاجم تازه وارد پاریسی ها چهارشنبه شب در غیاب مهره های کلیدی تیم توخل از ابتدا در ترکیب پاری سن ژرمن قرار بگیرد.

ایکاردی که در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی با قراردادی قرضی از جوزپه مئاتزا راهی پارک دو پرنس شد، در دیدار قبلی پاری سن ژرمن در هفته پنجم لوشامپیونه مقابل استراسبورگ به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و اولین بازی خود با پیراهن پاری سن ژرمن انجام داد و ممکن است اولین حضور ثابت خود را در دیداری حساس و تعیین کننده مقابل رئال مادرید تجربه کند.

WhatsApp Image 2019-09-16 at 05.56.20


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx9zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال انتقال نیمار به رئال/ستاره برزیلی دوباره سوژه می شود!