تاریخ انتشار: 1398/06/26 09:30
کد خبر: 87747

هدف چلسی در این فصل لیگ قهرمانان مشخص شد

سرمربی چلسی هدف تیمش را در گام نخست در لیگ قهرمانان صعود از گروه دانست و ابراز امیدواری کرد تیمش برابر والنسیا ۳ امتیاز خانگی را به دست بیاورد.
هدف چلسی در این فصل لیگ قهرمانان مشخص شد

و به نقل از تلگراف، چلسی باید در اولین دیدار فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه به دیدار والنسیا برود که بعد از برکناری مربی خود حال و روز خوشی ندارد و این هفته در خانه بارسلونا ۵ بر ۲ شکست خورد.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی قبل از این دیدار گفت: لیگ قهرمانان رقابت‌های سطح بالایی است و نیاز است که شما با نهایت توان و تمرکز در آن حاضر باشید. هدف اصلی و بزرگ ما این است که بتوانیم از این گروه دشوار به مرحله بعد لیگ قهرمانان برسیم. در گروه دشواری قرار داریم و سه تیم دیگر این گروه نیز مدعی صعود هستند. باید بتوانیم در بازی نخست در خانه با حمایت هواداران سه امتیاز را بگیریم و شرایط را برای صعود خودمان فراهم کنیم. من به ترکیبی که دارم اعتقاد کامل دارم و مطمئن هستم با این بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در لیگ قهرمانان به نتیجه خوبی برسیم. بازیکنانم همگی انگیزه زیادی برای درخشش در این بازی دارند.

لمپارد موفق شد زمانی که بازیکن بود در سال ۲۰۱۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و حالا به عنوان سرمربی اولین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. در همین رابطه سرمربی جوان آبی‌های لندن اضافه کرد: همیشه ارتباط خاصی بین چلسی، استمفوردبریج و موزیک لیگ قهرمانان بوده است و من به آن افتخار می‌کنم. همانطور که قبلا گفتم لیگ قهرمانان نهایت رقابت باشگاهی بین تیم‌هاست و باید بتوانیم بهترین عملکرد خومان را در آن نشان دهیم.

چلسی در این دیدار آنتونی رودیگر را در اختیار نخواهد داشت ولی انگولو کانته آماده شده و می‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpvvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لمپارد: خیلی راحت دو امتیاز از دست دادیم/باید مقابل رقبا بهتر دفاع کنیم