تاریخ انتشار: 1398/06/27 21:30
کد خبر: 87566

رویای دوران کودکی کاپیتان یوونتوس محقق شد

لئوناردو بونوچی، کاپیتان فعلی یوونتوس از برآورده شدن رویاهای دوران کودکی خود در این تیم سخن گفت.
رویای دوران کودکی کاپیتان یوونتوس محقق شد

با مصدومیت طولانی مدت جورجو کیه لینی، حالا لئوناردو بونوچی تبدیل به کاپیتان اول یوونتوس شده و وی خاطراتی از دوران کودکی خود تعریف کرد که لباس یوونتوس در لیگ قهرمانان را بر تن می کرده و حالا رویای وی محقق شده است.

لئوناردو بونوچی گفت: "اگر من یک لحظه توقف کنم و به زمانی که 10 ساله بودم فکر کنم، به یاد می آورم که برای فینال سال 1996 پیراهنی را با ستاره های زرد رنگ روی شانه هایش می پوشیدم. در ادامه به این فکر می کنم امروز من در همان رقابت های لیگ قهرمانان کاپیتان یوونتوس هستم و به لرزه می افتم.

وقتی لباس یوونتوس را می پوشید، نمی توانید در ازای کسب یک جام، فکر کردن به فتح عناوین دیگر را کنار بگذارید و شما باید در هر دیداری که برای یوونتوس به میدان می روید، به دنبال پیروزی باشید. البته طبیعتا در طول یک فصل فراز و نشیب هایی خواهد داشت ، اما من هرگز نمی توانم کسب یک نتیجه خوب را برای دیگری عوض کنم.

دیدار برابر اتلتیکومادرید؟ این یک آزمایش مهم و آغاز یک سفر خوب خواهد بود و ما فصل را با اشتیاق و انرژی شروع می کنیم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه یک رویا است. اتلتیکومادرید مقابل ما مبارزه خواهد کرد، زیرا این صفت یکی از ویژگی های اصلی آنها است، اما ما سعی خواهیم کرد که از دقیقه اول کنترل بازی را به دست بگیریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzg7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع یووه مجبور به عذرخواهی و قبول اشتباه شد!