تاریخ انتشار: 1398/06/28 10:46
کد خبر: 87498

یوونتوس امسال می‌تواند قهرمان اروپا شود

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از اینکه تیمش در واپسین دقایق بازی خانگی مقابل یوونتوس از شکست گریخت خوشحال است.
یوونتوس امسال می‌تواند قهرمان اروپا شود

دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی خانگی 2 - 2 اتلتیکومادرید مقابل یوونتوس در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری که نماینده ایتالیا تا اواسط نیمه دوم با دو گل از میزبان اسپانیایی‌اش پیش افتاده بود، به خبرنگاران گفت: در نیمه اول بازی‌مان چیزهایی کم داشت و در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتر ارائه کرد. با این حال من اینکه بازیکنانم هرگز تسلیم نشدند و برای کسب امتیاز جنگیدند را دوست داشتم. ما همیشه تلاش‌مان را برای ایجاد موقعیت‌هایی که به یوونتوس ضربه بزنیم، انجام دادیم. خوسه ماریا خیمنس هم تا آستانه گلزنی رفت، همین‌طور ویتولو و آنخل کورئا پس فکر می‌کنم که حداقل لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم. من به این تساوی به چشم یک نتیجه خوب یا بد نگاه نمی‌کنم.

سیمئونه افزود: یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است که بازیکنانش کلی تجربه دارند و میانگین سنی بازیکنانش 29 سال است، در حالی که میانگین سنی تیم ما 24 سال است. تجربه در این سطح از رقابت‌ها کمک فراوانی می‌کند و به همین دلیل بازی‌هایی مانند این به ما کمک می‌کند که برای آزمون‌های بعدی پخته‌تر شویم. مهمترین چیز برای تیم ما این است که انسجام‌مان را در طول بازی از دست ندهیم و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشیم.

یوونتوس فصل گذشته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اتلتیکومادرید 2 بر صفر مغلوب شده بود، اما اکنون با ساری که فلسفه بازی‌اش کاملاً متفاوت از ماسیمیلیانو آلگری است، توانست اتلتیکومادرید را به دردسر بیندازد.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در این خصوص هم تأکید کرد: ساری زمان می‌خواهد تا آنچه که همیشه در سایر تیم‌ها نشان داده را در یوونتوس هم پیاده کند. یوونتوس همیشه تیم خطرناکی خواهد بود و حتی زمانی که به نظر می‌رسد به دردسر افتاده کافی است دو موقعیت به دست آورد و دو گل بزند. این تیم با بازیکنانی که در اختیار دارد هرگز در لیگ قهرمانان خودش را نباخته و به نظر امسال می‌تواند تا پایان راه را برود. باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g9yn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سیمئونه: نگران آینده گریزمان نیستم/ تالیافیگو می‌توانست خرید خوبی برای ما باشد
در بازی با سویا مدافعان میانی نقش مهمی دارند

لالیگا به مقاطع حساس خودش نزدیک می‌شود/ هدف ما قهرمانی در لالیگاست
دیه‌گو سیمئونه: بیلبائو همیشه مقابل ما خوب ظاهر می‌شود