تاریخ انتشار: 1398/06/28 11:16
کد خبر: 87491

مسی یا رونالدو؟کدامیک بازیکن بهتری است؟

فوتبالدوستان سراسر دنیا این سوال را از همدیگر می کنند که لئو مسی بهتر است یا کریس رونالدو؟
مسی یا رونالدو؟کدامیک بازیکن بهتری است؟

امین یزدانی؛ اکثریت قریب به یقین فوتبالدوستان سراسر دنیا، به طور مرتب این سوال را از همدیگر می پرسند که لئو مسی بهتر است یا کریس رونالدو؟ در این میان ینز هر یک از آنها استدلاهای خود را دارند که بازیکن مورد نظر خود را بر دیگری ترجیح دهند که در این نوشتار سعی داریم به این موضوع بپردازیم.

قبل از هرموضوعی و بدون کوچکترین درنگی، همه به این موضوع که این دو بازیکن ار نوابغ دنیای فوتبال در تمایم ادوار می باشند، شکی ندارند؛ اما باید این نکته را پذیرفت که هیچ بازیکنی در جهان فوتبال درتمامی ویژگی های فنی،اخلاقی، ذهنی و فیزیک بدنی و... مانند بازیکن دیگری نیست .زیرابازیکنان در زمینه های مختلفی چون فیزیک بدنی(استایل)تکنیک انفرادی،هوش،خلاقیت،آمادگی روحی و روانی و بویژه ذهنی و سبکی که در آن رشد کرده و ...کاملا شبیه به هم نیستند، چون هرکدام دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند که در بازیکن دیگری می توان شکل متفاوتی از این ویژگی ها را مشاهده کرد.

بنابراین مقایسه مسی و رونالدو، دو نابغه امروزی  جهان فوتبال کار درست و منطقی و صحیحی بنظر نمی رسد.هرچند برخی ها فقط به دلایل عاطفی و هوادارای از باشگاهی که این دو بازیکن درآنها توپ زده و‌ می زنند،یکی را بر دیگری ترجیح می دهند که پشت آن منطق فوتبالی وجود ندارد.

پس بهترین کار ممکن، لذت بردن از بازی این دو نابغه عالم فوتبال است که سالهاست مردم جهان را روی سکوهای ورزشگاه ها و‌پای گیرنده های تلویزیون به شور وشوق واداشته اند و به وجد آورده اند.

این دو بازیکن تکرار نشدنی، به بازی فوتبال شادابی و طراوتی دیگر بخشیده اند و بسیاری را در سراسر گیتی جذب این رشته پرطرفدار  و جذاب کرده اند .پس یکی از این دو نفر را بر دیگری ترجیح دادن،سبب می شود که نگاهی  تنگ نظرانه ومحدود به بازی لذتبخش فوتبال داشته باشیم که به قول بیل شنکلی چیزی فراتر از زندگی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7jen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های جنجالی این بازیکن در مورد مسی و رونالدو