//
کدخبر: ۲۱۴۷۵۹ //

دخه آ: بودن در بالاترین سطح برای همیشه دشوار است

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ از خود در برابر انتقادات دفاع کرد.

دخه آ: بودن در بالاترین سطح برای همیشه دشوار است
به گزارش فرتاک نیوز،

داوید دخه‌آ که عملکرد پرافت‌وخیزش در فصل گذشته مورد انتقاد قرار گرفته بود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در دفاع از خود گفت: به نظرم مردم وقتی در مورد عملکردم در فصل گذشته صحبت می‌کنند، بیشتر منظورشان چند ماه پایانی است. اگر روی فصل گذشته تمرکز کنیم، خودم از عملکردم در هفت ماه اول کاملاً راضی بودم.

وی که اخیراً قرارداد جدیدی را با منچستریونایتد تا سال 2023 با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر به امضا رساند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: نباید به قراردادی که با تیم دارید، حتی فکر کنید و باید آن را گوشه‌ای بگذارید و به جایش روی کار روزانه، بازی در زمین و کمک به تیم متمرکز شوید.

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ تصریح کرد: درباره اشتباهات عجیب هم باید بگویم که این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و وقتی که دروازه‌بان تیم باشید هم در چنین مواردی بیشتر زیر میکروسکوپ هستید. برای بازیکنان اما خیلی سخت است که همیشه در بالاترین سطح باشند.

دخه‌آ 28 ساله در پایان خاطرنشان کرد: من حالا چند سالی است که در منچستریونایتد هستم و باید بگویم که بودن در بالاترین سطح برای همیشه دشوار است. لحظاتی است که خودتان هم حس بهتری دارید و گاهی اوقات هم حس بدی دارید. دروازه‌بانان هم چنین حس‌هایی دارند و من هم از این قاعده مستثتی نیستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان