تاریخ انتشار: 1398/07/02 22:37
کد خبر: 86782

شکست السیلیه در شب گلزنی انصاری فرد

السیلیه قطر در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود مقابل السد شکست خورد.
شکست السیلیه در شب گلزنی انصاری فرد

در مسابقه معوقه هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که مثل تمام بازی‌های این فصل کریم انصاری‌فرد را در خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۲۵ امشب در ورزشگاه الجنوب مقابل السد رده سومی قرار گرفت.

السد شروع خوبی در این دیدار داشت و در دقیقه ۸ با پنالتی اعلام شده به لطف کمک داور ویدئویی و ضربه بغداد بونجاح به گل رسید و توانست نیمه اول را با برتری یک بر صفر برابر السیلیه تمام کند.

در دقیقه ۷۹ نیز یک پنالتی دیگر به سود السد اعلام شد که این بار اکرم عفیف پشت توپ ایستاد و با شوت به سمت راست دروازه السیلیه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و سه دقیقه بعد هم علی اسد روی پاس بونجاح موفق به زدن گل سوم السد شد.

السیلیه در دقیقه ۸۴ یکی از گل‌های خورده را با درخشش مهاجم ایرانی خود جبران کرد و کریم انصاری‌فرد پاس در عمق از میانه زمین را با ضربه بیرون پای تماشایی به کنج دروازه السد زد تا اختلاف به ۲ گل برسد.

انصاری‌فرد که تمایل زیادی برای گلزنی دوباره داشت، در دقیقه ۸۹ شوت نادر بلهادجی از میانه زمین را پشت مدافعان السد گرفت و بعد از دریبل سعد الدوسری تبدیل به گل کرد ولی خمیس المری، داور این مسابقه بعد از بازبینی ویدئویی صحنه، اعتقاد به حضور مهاجم ایرانی در آفساید داشت و این گل را مردود اعلام کرد.

ملی پوش ایرانی السیلیه که در نخستین بازی فصل از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده بود، امشب توانست ۲ گل برابر السد بزند که تنها یکی از آنها صحیح اعلام شد تا تیمش در این دیدار حساس با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شاگردان ژاوی شود.

یاران انصاری‌فرد با شکست خانگی مقابل السد ۴ امتیازی ماندند و نتوانستند از رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر بالا بروند و تیم السد نیز با کسب چهارمین برد پیاپی و ۱۲ امتیازی شدن، در صدر جدول قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jppvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ملی پوش ایرانی راهی قطر شد