//
کدخبر: ۲۱۵۹۷۶ //

دی یانگ: پول اصلا هدف من نیست/ از ۲ باشگاه بزرگ دیگر هم پیشنهاد داشتم

ستاره هلندی بارسلونا تاکید کرد که از دو باشگاه بزرگ دیگر پیشنهاد داشت اما به آنها به خاطر آبی اناری ها پاسخ منفی داد.

دی یانگ: پول اصلا هدف من نیست/ از 2 باشگاه بزرگ دیگر هم پیشنهاد داشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت ۳۶۰، دی یانگ یکی از خریدهای گران‌قیمت بارسلونا در تابستان بود. او بعد از درخشش در آژاکس با ۷۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست این درحالی بود که او از پاری سن ژرمن و منچستر سیتی هم پیشنهاد داشت.

دی یانگ گفت: من از سیتی و پاری سن ژرمن هم قرارداد داشتم اما چون به بارسلونا علاقه داشتم راهی این تیم شدم. سخت است که الان صحبت کنم اما اگر راهی بارسلونا نمی‌شدم قطعا از بین سیتی و پاری سن ژرمن یکی را انتخاب می‌کردم.

او ادامه داد: من بارسلونا را برای پول انتخاب نکردم چرا که پول اصلا هدف من نیست. در نشست‌های که با مدیران باشگاه بارسلونا داشتم اصلا مسائل مالی مطرح نبود. بارسلونا گزینه نخست من بود چرا که آنها بیشترین توجه را داشتند.

این ستاره هلندی در پایان گفت: نخستین بار بارسلونا در سال ۲۰۱۸ با مدیر برنامه‌های من تماس گرفت. وقتی از علاقه آنها شنیدم بسیار خوشحال شدم و به خودم بالیدم. خیلی زود با بارسلونا به توافق رسیدیم و در نهایت قراردادم را امضا کردم.

بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا نتایج خوبی به دست نیاورده است. این تیم از با ۱۰ امتیاز از ۶ بازی در رده پنجم جای دارد و با رئال مادرید صدرنشین چهار امتیاز فاصله دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان