تاریخ انتشار: 1398/07/05 18:46
کلوپ: خدا را شکر که هنوز هم بعضی بازی‌ها را می‌بازیم
کد خبر: 86409

ادعای عجیب سرمربی لیورپول

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از اینکه تیمش در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شد راضی است.
ادعای عجیب سرمربی لیورپول

یورگن کلوپ می‌گوید از اینکه تیمش در برخی از بازی‌هایش در طول فصل بازنده میدان را ترک کند استقبال می‌کند. لیورپول هفته گذشته دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست خارج از خانه مقابل ناپولی استارت زد اما کلوپ می‌گوید این شکست به نفع مردان او بوده است چون به آنها یادآوری کرده که شکست‌ناپذیر نیستند.

کلوپ که تیمش 15 بازی اخیر خود در لیگ برتر را به صورت متوالی برده است، در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) شاگردانش در خانه شفیلد یونایتد گفت: ما به این چیزها (رکوردشکنی با کسب پیروزی‌های متوالی) فکر نمی‌کنیم. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم بازی بعدی است. خدا را شکر که ما هنوز گاه به گاه در لیگ قهرمانان یا دیگر تورنمنت‌های حذفی می‌بازیم چون باعث می‌شود یادمان نرود که شکست خوردن چه حسی دارد. این واقعاً مهم است چون وقتی که می‌بازیم انگیزه پیدا کنیم که اوضاع را تغییر دهیم.

کلوپ ادامه داد: ما فقط به این هدف به شفیلد می‌رویم که کار حریف را تا جای ممکن سخت کنیم. این نقشه ما برای این بازی است. ما را یک تیم طراز اول می‌دانند اما قصد نداریم که در این بازی مانند یک تیم طراز اول رفتار کنیم. ما می‌خواهیم مانند یک مبارز واقعی بجنگیم. هیچ دلیلی نمی‌بینم که ما برای این بازی امتیاز یا برتری‌ای نسبت به شفیلد داشته باشیم ضمن اینکه آنها هستند که در خانه‌شان بازی می‌کنند. البته این دلیل نمی‌شود که آنها اجازه داشته باشند بیشتر از ما بجنگند. پسران ما برای این بازی آماده هستند.

تیم فوتبال لیورپول فردا (شنبه) از ساعت 15 به وقت تهران در خانه شفیلدیونایتد به میدان می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaaoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ:مشکل ما این نیست که نمی‌توانیم خوب بازی کنیم