تاریخ انتشار: 1398/07/06 20:43
کد خبر: 86271

ساری: دیبالا در شرایط خوبی است و در کنار رونالدو خوب و موثر است

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، تاکید کرد که در فاصله یک هفته تا دیدار حساس مقابل اینتر، هنوز بازی های این فصل این تیم را تماشا نکرده است.
 ساری: دیبالا در شرایط خوبی است و در کنار رونالدو خوب و موثر است

یوونتوس امشب موفق شد با دو گل میرالم پیانیچ و کریستیانو رونالدو از سد اسپال عبور کند و موقتا به صدر جدول برسد.

مائوریتزیو ساری پس از این بازی از عملکرد خوب شاگردان خود تمجید کرد و گفت: "امروز عملکرد خوبی داشتیم، هر چند که در دقایق نخست نیمه اول برای هماهنگی دچار مشکل شدیم و ریتم بازی خوبی را در دقایق ابتدایی ارائه نکردیم. در این نیمه رقیب به خوبی راه های نفوذ را بسته بود و بازی فشرده ای را ارائه می کرد. اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم. از بازی متویدی خیلی راضی هستم و بازی امره جان هم مهم بود.او با وجود ناراحتی که دارد اما نقش تعیین کننده ای را ایفا کرد، امره بازیکنی است که می تواند مفید باشد.

در نیمه نخست گرفتن توپ از آنها واقعا سخت بود اما در نیمه دوم خوب بودیم. پیانیچ خیلی تلاش می کند. او واقعا در ضربات آزاد فوق العاده است. به اعتقاد من تفاوت زیادی میان این بازی و دیدار برابر ورونا وجود دارد. در آن بازی خوب نبودیم و حتی برابر برشا هم نمایش فوق العاده ای ارائه ندادیم.

دیبالا هم در شرایط خوبی است و در کنار رونالدو خوب و موثر است. کریس چند فرصت داشت. من در خط حمله مهاجمان پرشور و پرتحرکت و زهرداری دارم. ایگواین نیز فوق العاده است اما به هر حال باید در هر بازی انتخاب هایی داشته باشم."

ساری در ادامه پیرامون رقبای یووه در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ هم گفت: "ما هم در حال رقابت هستیم ومطمئنا شرایط تیم های رقیب را بررسی می کنیم، امشب بازی لورکوزن را می بینم . همچنین شکی ندارم رقابت های سری آ نزدیک و فشرده تا پایان پیش می رود و ما باید مبارزه خود را ادامه دهیم."

یوونتوس هفته آینده در دیداری حساس مقابل اینتر قرار خواهد گرفت اما ساری فاش کرد که هنوز بازی های این فصل تیم آنتونیو کونته را تماشا نکرده است.

" من واقعا بازی های این فصل اینتر را تماشا نکرده ام. ما تنها روی تیمی که در دیدار بعدی مقابل شان قرار می گیریم، تمرکز داریم. امشب چند بازی از بایرن لورکوزن را تماشا می کنیم و سپس شام می خوریم.

شنیده ام که اینتر خیلی خوب بازی می کند. من تردیدی نداشتم زیرا آنها بازیکنان و مربی باکیفیتی دارند. همیشه گفته ام که این فصل، فصل متعادل تری خواهد بود."

یوونتوس با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر ۱۵ امتیازی در صد جدول قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpxya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رونالدو به تمرینات یوونتوس