تاریخ انتشار: 1398/07/09 19:24
کد خبر: 85861

مسی هنوز از گریزمان دلخور است!

ستاره فرانسوی بارسلونا هنوز با مسی به صمیمیت مورد انتظار دست پیدا نکرده و به زمان بیشتری نیاز دارد.

 آنتوان گریزمان تابستان امسال و با حرف و حدیث های زیاد به بارسلونا پیوست. او قرار بود فصل گذشته برای بارسا بازی کند ولی در نهایت با انتشار یک مستند جنجالی، خبر از تمدید قراردادش با اتلتیکو داد تا خشم بارسایی ها به خصوص لیونل مسی را باعث شود. گفته می شود که مسی هنوز از گریزمان دلخور است و او را به خاطر اتفاقات سال گذشته نبخشیده است.

گریزمان که نزدیک به  یک سال است در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی نشده، خود را برای بازی فردا شب مقابل اینتر مهیا می کند. 

او در نشست خبری این بازی حاضر شد و گفت:« بازی های لیگ قهرمانان همیشه خاص هستند و برای من حتی بیشتر. بازی فردا برابر اینتر از یک جهت دیگر نیز برای من مهم است چون اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان است که با پیراهن بارسلونا به میدان خواهم رفت. باید با کار تیمی خوب و تلاش زیاد، به بهترین شکل پیروز شویم.»

غایبان بارسا:« طبیعی است که وقتی بازیکنانی مثل سوارز، مسی، دمبله یا آنسو فاتی نیستند، کار دشوارتر شود ولی مجموعه بسیار خوبی هستیم و به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.»

وفق پیدا کردن با بارسلونا:« به زمان نیاز دارم هرچند اینجا احساس راحتی می کنم و به من اعتماد دارند. باید بهتر شوم به خصوص در حرکاتم در زمین و اینکه بیشتر خودم را در جریان بازی قرار دهم. هنوز به گریزمان واقعی تبدیل نشده ام.»

ارتباط با مسی:« مسی شخصیتی نیست که خیلی حرف بزند. من هم مثل او هستم و به همین خاطر به ندرت باهم حرف می زنیم. چند بار باهم چای خورده ایم و در مسیر درستی قرار داریم. هر دو انسان های خوبی هستیم و من هم اینجا هستم تا به او و دیگر هم تیمی هایم کمک کنم.»

دمبله:« او امروز تمرین کرد و حتی زودتر در تمرین حاضر بود و در تلاش است تا مصدومیت را به فراموشی بسپارد هرچند وقتی روی دور مصدومیت می افتید، تمرین کردن دشوار می شود. از هیچ کمکی به او دریغ نمی کنیم.»

مقایسه قدرت تاثیرگذاری بازیکنان بارسا و اتلتیکو روی مدیریت:« در اتلتیکو هم گودین و گابی چنین قدرتی داشتند. در هر تیمی هستند بازیکنانی که شما به حرف آنها بیشتر گوش می دهید ولی خوب، تصمیمات نهایی هر باشگاه را رئیس می گیرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx58y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بارسا برای گریزمان نگران است