تاریخ انتشار: 1398/07/11 10:05
کد خبر: 85684

کلوپ:معتقدم لازم نیست هر بازی 6 یا 7 گل بزنید

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از پیروزی دشوار تیمش مقابل سالزبورگ در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کاملا راضی است.
کلوپ:معتقدم لازم نیست هر بازی  6 یا 7  گل بزنید

یورگن کلوپ برتری عجیب 4 بر 3 تیمش در خانه مقابل سالزبورگ در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه تلاش تیم قرمزپوش و بازی دیدنی شاگردانش دانست.

 سرمربی تیم فوتبال لیورپول ابتدا اظهار داشت: بهتر است از اتفاق رخ داده در بازی درس بگیریم. فکر می‌کنم در 30 دقیقه اول  فوق العاده بودیم، سپس سیستم سالزبورگ تغییر کرد و توپ را از دست دادیم.این مسئله برای ما مشکل ایجاد کرد. شرایط بازی تغییر کرد و پا به توپ شدن برای تیمم  بسیار دشوار شد. باید منتظر می‌ماندیم  تا  آن‌ها گل سوم را به ثمر برسانند و سپس بتوانیم دوباره به بازی بازگردیم. عصبانی نیستم زیرا دیدم که واقعا خوب بازی می‌کنیم. یک گل خیلی زیبا به ثمر رساندیم و  معتقدم لازم نیست هر بازی  6 یا 7  گل بزنید. سالزبورگ تیم خوبی است اما در 30 دقیقه اول ما شرایط را برای آنها دشوار کردیم و عملکرد لیورپول بسیار خوب بود.

او در پایان اظهار داشت: به بازیکنانم گفتم هواداران می‌خواهند تمام شب از بازی لذت ببرند.این گروه واقعا دشوار است اما ما به 3 امتیازی که می‌خواستیم، دست یافتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzrmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب سرمربی لیورپول
کلوپ: خدا را شکر که هنوز هم بعضی بازی‌ها را می‌بازیم